• Wie kijkt het, en wie is jullie mol? _O_

    Ik dacht eerst Horace maar Horace is eruit en nu nog steeds Art en Jan :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ambition schreef:
    (...)

    eaaaaaaagtniet :') maarja, ieder z'n eigen mol. :'DD


    Grawr.
    We'll see who is right D:<

    Hier is btw nog een theorie die ik vond:

    Nieuwe theorie:

    In het spel met de deuren moesten ze namen dragen op hun rug en borst.

    Afvallers op een rij van de eerste 5 afleveringen, met erachter wie wie heeft:

    Hanna (2) - Anna (8)

    Horace (3) - Karin (eruit in afl. 10)

    Miryanna (4) - Patrick (Winnaar?)

    Jan (5) - Art (Verliezer?)

    Pepijn (7) - Soundos (De Mol?)

    Dit zou betekenen dat Hanna als eerste eruit ging. En Anna had Hanna, dus zij ging eruit.

    Horace zou dus voor Karin betekenen dat zij er in aflevering 10 uit gaat (ook met de testvragennummers)

    Patrick zou de Winnaar dus zijn omdat ze de winnaar namelijk eerst bekend maken en daarna gaat het tussen de mol en de verliezer.


    Bij deze aflevering werd gezegd 'Wie goed oplet, weet wie de mol is.'
    Maarja :'D

    Vond wat dingen bij twitter
    http://yfrog.com/h6kqcej
    http://www.tweetdeck.com/twitter/CatcherOfMoles/~Hvlbk


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Het gaat om de 1ste 2 afleveringen en de testen die de kandidaten daar maken. Je ziet tijdens de eerste 2 afleveringen een vraag van de test in beeld die de kandidaat beantwoord, het getal voor die vraag staat gelijk aan de aflevering waarin de kandidaat afvalt! Als je alles op een rijtje zet, krijg je het volgende:



    - Bij Hanna: op het beeld zie je dat Hanna vraag 2 invult, en in welke aflevering is Hanna afgevallen? Juist afl.2

    - Bij Horace, vult vraag 3 in (De vraag luidt 3. Beantwoordde de mol een vraag over Pieter Jan in de kippenbus?) En Horace is afgevallen in 3de aflevering

    - Bij Jan, vraag 5, is afgevallen in 5de aflevering

    - Bij Pepijn, vraag 7, is gister in de 7de aflevering afgevallen

    - Bij Anna, vraag 8, dus valt volgende aflevering af

    - Bij Karin, vraag 10, dus valt af afl. voor de finale

    - Bij Art, nr. 11, dus is hij de 11de mol? In ieder geval dus in de finale

    - Bij Soundos, vraag 20..

    -Bij Patrick, vraag 20..

    Alles klopt te perfect, alles klopt gewoon, zelfs geen afl. 6, waarin niemand afviel. Maar dus in finale zitten 100% Art, Soundos en Patrick, want dit kan geen toeval meer zijn. Dan kun je nog discussieren of die 11. meteen betekent dat Art de 11de mol is of dat heel miss Soundos & Patrick samen werken, want hebben beiden getal 20 en de vraag Wie is de Mol


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Idiotic schreef:
    Het gaat om de 1ste 2 afleveringen en de testen die de kandidaten daar maken. Je ziet tijdens de eerste 2 afleveringen een vraag van de test in beeld die de kandidaat beantwoord, het getal voor die vraag staat gelijk aan de aflevering waarin de kandidaat afvalt! Als je alles op een rijtje zet, krijg je het volgende:



    - Bij Hanna: op het beeld zie je dat Hanna vraag 2 invult, en in welke aflevering is Hanna afgevallen? Juist afl.2

    - Bij Horace, vult vraag 3 in (De vraag luidt 3. Beantwoordde de mol een vraag over Pieter Jan in de kippenbus?) En Horace is afgevallen in 3de aflevering

    - Bij Jan, vraag 5, is afgevallen in 5de aflevering

    - Bij Pepijn, vraag 7, is gister in de 7de aflevering afgevallen

    - Bij Anna, vraag 8, dus valt volgende aflevering af

    - Bij Karin, vraag 10, dus valt af afl. voor de finale

    - Bij Art, nr. 11, dus is hij de 11de mol? In ieder geval dus in de finale

    - Bij Soundos, vraag 20..

    -Bij Patrick, vraag 20..

    Alles klopt te perfect, alles klopt gewoon, zelfs geen afl. 6, waarin niemand afviel. Maar dus in finale zitten 100% Art, Soundos en Patrick, want dit kan geen toeval meer zijn. Dan kun je nog discussieren of die 11. meteen betekent dat Art de 11de mol is of dat heel miss Soundos & Patrick samen werken, want hebben beiden getal 20 en de vraag Wie is de Mol


    Wow, die zou idd wel kunnen kloppen!


    Opgeven is geen optie.

    Ik denk Art (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Idiotic schreef:
    Het gaat om de 1ste 2 afleveringen en de testen die de kandidaten daar maken. Je ziet tijdens de eerste 2 afleveringen een vraag van de test in beeld die de kandidaat beantwoord, het getal voor die vraag staat gelijk aan de aflevering waarin de kandidaat afvalt! Als je alles op een rijtje zet, krijg je het volgende:



    - Bij Hanna: op het beeld zie je dat Hanna vraag 2 invult, en in welke aflevering is Hanna afgevallen? Juist afl.2

    - Bij Horace, vult vraag 3 in (De vraag luidt 3. Beantwoordde de mol een vraag over Pieter Jan in de kippenbus?) En Horace is afgevallen in 3de aflevering

    - Bij Jan, vraag 5, is afgevallen in 5de aflevering

    - Bij Pepijn, vraag 7, is gister in de 7de aflevering afgevallen

    - Bij Anna, vraag 8, dus valt volgende aflevering af

    - Bij Karin, vraag 10, dus valt af afl. voor de finale

    - Bij Art, nr. 11, dus is hij de 11de mol? In ieder geval dus in de finale

    - Bij Soundos, vraag 20..

    -Bij Patrick, vraag 20..

    Alles klopt te perfect, alles klopt gewoon, zelfs geen afl. 6, waarin niemand afviel. Maar dus in finale zitten 100% Art, Soundos en Patrick, want dit kan geen toeval meer zijn. Dan kun je nog discussieren of die 11. meteen betekent dat Art de 11de mol is of dat heel miss Soundos & Patrick samen werken, want hebben beiden getal 20 en de vraag Wie is de Mol


    Gadver, ja, dit klopt best wel denk ik, Soundos is gewoon de mol, klaar, uit!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Art is de mol :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik denk Art.
    Maar Karen is ook sneaky...


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Patrick heeft de vrijstelling voor de finale gepakt,
    Er is niemand afgevallen deze aflevering.

    Wie is de mol?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Patrick heeft de vrijstelling voor de finale gepakt,
    Er is niemand afgevallen deze aflevering.

    Wie is de mol?


    ik ga voor Soundos of Patrick.
    Art legt het er te dik bovenop.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik denk dat Karin afvalt en dat Patrick of Art de mol is. Ik twijfel nog steeds tussen die 2.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xBIGBANG schreef:
    (...)

    ik ga voor Soundos of Patrick.
    Art legt het er te dik bovenop.


    Patrick is de mol voor mij zeker niet, hij kréeg de vrijstelling en was veel te enthousiast, Soundos is de mol, dat kan gewoon niet meer missen, zij heeft dat geld weggelegd ipv dat Anna het meehad genomen volgens Karin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Soundos. Nu weet ik het zeker.


    Opgeven is geen optie.