• Wie kijkt het, en wie is jullie mol? _O_

    Ik dacht eerst Horace maar Horace is eruit en nu nog steeds Art en Jan :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    echt jongen ik heb de haat aan soudros die mag nou echt oprotten. die is zowisow de mol niet!
    ik denk art of patrick.


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    Ik ga heel dom overkomen wat the hell is het? Ik woon niet in Nederland, haha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    PEDOpas schreef:
    Als je de intro van de eerste en de tweede aflevering vergelijkt, dan zie je dat alles hetzelfde was, behalve Soundos liep de andere kant op, en laat nu net aflevering 2 'zoek de verschillen' heten (:


    inderdaad, maar Patrick is de enige die de camera ontwijkt,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    KeepAwake schreef:
    Ik ga heel dom overkomen wat the hell is het? Ik woon niet in Nederland, haha.

    wie is de mol? is een programma waarin bekende nerderlanders via opdrachten geld moeten verdienen,..
    maar er is een mol en die probeert de mol te saboteren,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    (...)
    wie is de mol? is een programma waarin bekende nerderlanders via opdrachten geld moeten verdienen,..
    maar er is een mol en die probeert de mol te saboteren,..

    Owwh, oke, thanks voor de uitleg, lijkt me wel leuk? denk ik haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    SinCity schreef:
    (...)

    inderdaad, maar Patrick is de enige die de camera ontwijkt,..


    Maar zijn intro is precies hetzelfde (8
    Daarbij, er zijn zòveel duidelijke aanwijzingen naar haar.

    Nieuwe tweet van de mol:

    'Koeien (1200), paarden (6'') en de Mol (1). Nu op Nederland 1!'

    12+6+1+1 = 20

    Net als de eerdere tweet:

    'Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.'

    3+2+4+11 = 20

    Soundos is de 20e jarig! :)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 14:03 ]

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Maar zijn intro is precies hetzelfde (8
    Daarbij, er zijn zòveel duidelijke aanwijzingen naar haar.

    Nieuwe tweet van de mol:

    'Koeien (1200), paarden (6'') en de Mol (1). Nu op Nederland 1!'

    12+6+1+1 = 20

    Net als de eerdere tweet:

    'Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.'

    3+2+4+11 = 20

    Soundos is de 20e jarig! :)


    wtf,.. da valt inderdaad op,..
    mr heb je Art gezien?

    met dat chineese teken op zijn shirt... dat teken betekent: ondergronds,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    (...)

    wtf,.. da valt inderdaad op,..
    mr heb je Art gezien?

    met dat chineese teken op zijn shirt... dat teken betekent: ondergronds,..


    Ja, maar er zijn zoveel dingen waarin hij graag mensen wil laten dènken dat hij de mol is. De èchte mol, wil dat natuurlijk niet. Soundos doet nooit haar best mensen te laten denken dat zei het is.

    Nouja, dit gaf voor mij de doorslag

    http://www.youtube.com/watch?v=_NXCwMu7tOQ&feature=player_embedded

    Wtf :| Jan eruit? Neeeeee :@

    Dat was mijn mol dus! Ik denk nu dat Pepijn de mol is :O Die gedraagt zich helemaal niet verdacht, maar daarom juist xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JAn is er al uit , dus ik ga voor Art, maar die Patrick is ook zwaar verdacht !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    PEDOpas schreef:
    Als je de intro van de eerste en de tweede aflevering vergelijkt, dan zie je dat alles hetzelfde was, behalve Soundos liep de andere kant op, en laat nu net aflevering 2 'zoek de verschillen' heten (:


    Soundos is het niet, anders had Jan er nog wel ingezeten want die zei dat zij de mol was. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk Art of Soundos


    Mijn geheim is geheim

    Soundos, omdat...
    - Haar achternaam betekent zoiets als: de redder/verlosser. El Salvador betekent exact hetzelfde.

    -Na de leader werd Trust nobody gezegd. Zij geloofde degenen voor haar niet bij de mandjesopdracht en liep dus door naar achteren en haalde zo helemaal geen geld binnen. Dit zou een mooie mollenstreek kunnen zijn.

    - De beste aanwijzing tot nu toe: in de leader van de tweede aflevering is het plaatje van Soundos in spiegelbeeld ten opzichte van de leader van de eerste aflevering.

    - In iedere leader hoor je aan het einde: trUSt NObODy. Opvallend dat je hier de naam Soundos uit kan halen.

    Saffier schreef:
    Soundos, omdat...
    - Haar achternaam betekent zoiets als: de redder/verlosser. El Salvador betekent exact hetzelfde.

    -Na de leader werd Trust nobody gezegd. Zij geloofde degenen voor haar niet bij de mandjesopdracht en liep dus door naar achteren en haalde zo helemaal geen geld binnen. Dit zou een mooie mollenstreek kunnen zijn.

    - De beste aanwijzing tot nu toe: in de leader van de tweede aflevering is het plaatje van Soundos in spiegelbeeld ten opzichte van de leader van de eerste aflevering.

    - In iedere leader hoor je aan het einde: trUSt NObODy. Opvallend dat je hier de naam Soundos uit kan halen.


    Wooohw, die vind ik echt goed!

    Maar vorig jaar dacht ik dat ook, dat waren van die kleine dingen waardoor je iemand heel erg verdenken.
    Vorig jaar was het zo dat de stoelen van de bus waar ze mee vervoerd werden vogelprint had, Sanne haar achternaam was vogel.
    Maar Sanne was de mol niet (cat)

    Ik weet zelf eigenlijk nooit wie de mol is, pas ergens bij de halve finale begin ik iemand te vermoeden.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Art, al weet ik het onder tussen niet zo zeker meer. Het zou best Soundos of Karin kunnen zijn ;d


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.