• Ik wil me dus aanmelden op msn,
    Maar dat stomme ding zegt dat ik persé de nieuwe moet downloaden, dus ik kan me niet aanmelden meer.
    Want ik wil die nieuwe niet want die blijkt echt ** te zijn. Dus ik durf hem nou niet te downloaden. Weet iemand hier een optie voor, want ik wil me weer gewoon normaal op msn kunnen aanmelden zonder op ebuddy te gaan..


    Ivar Oosterloo.

    Had ik ook vanmorgen, ik heb er niks meegedaan, maar als je je pc aflsuit en dan weer aanmeld, of tenminste een paar uur later is die melding weg :'D

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 19:17 ]


    --

    is gewoon een update van je huidige msn.
    Ik moest dat ook doen.. maar heb gewoon de oude nog (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Op YouTube staat hoe je msn 8 terug kan krijgen, ik weet niet welk filmpje en ik weet niet of het echt beter is, maar alles beter dan 2011. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Coyote schreef:
    is gewoon een update van je huidige msn.
    Ik moest dat ook doen.. maar heb gewoon de oude nog (;


    Ja nouja,
    Als ik die update niet doe, dan kan ik me dus niet op msn aanmelden. Want als ik op aanmelden klik krijg ik steeds weer die melding van die update. -.-


    Ivar Oosterloo.

    Dat heb ik ook, toen heb ik hem 'geinstalleerd', maar het is gewoon precies dezelfde. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Meeuh, ik hoef die 2011 versie niet. Heb hem gehad en vond die strontirritant. :')

    En nu kan ik me nit aanmelden op msn door die stomme melding. ):

    Ik had het in de ochtend ook toen dacht ik ja dag dan maar downloaden. en toen was tie klaar starte ik pc opniuew op en had gwn de ouwe msn dus het is de nieuwe msn niet

    Coyote schreef:
    is gewoon een update van je huidige msn.
    Ik moest dat ook doen.. maar heb gewoon de oude nog (;


    Me2.

    ik heb hem geinstaleerd, maar ik zie geen verschillen.
    volgens mij moest je installeren wat je wilde veranderen, heb ik niet gedaan
    (cat)


    Me so good.