• Het is ondertussen al een weekje geleden, maar ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste boog aangeschaft :Y) Ik zit sinds enkele maanden op boogschieten, vind het een geweldige sport en kon haast niet wachten om mijn eigen materiaal te hebben. Ik wil ook hier even mijn schoonheid showen! (Ik ben haast een trotse moeder, haha)









    Zoals jullie kunnen zien, is 'ie zilver :Y) Gesneden aluminium. Ik wilde oorspronkelijk zwart, maar die hadden ze helaas niet meer in het hendel dat ik wilde, dus helaas pindakaas. Maar ik vind hem zo eigenlijk heel erg mooi, dus veel maakt het me niet uit :Y)
    Zoals sommigen misschien wel opvalt (degenen die echt aandachtig mijn boog aan het inspecteren zijn), heb ik géén vizier. Dit komt omdat ik barebow schiet, wat dus betekent dat ik schiet zonder ook maar enige frutsels aan mijn boog op de noodzakelijke dingen na :Y) Ik mik met mijn pijl, in plaats van met een vizier. Binnenkort zal ik echter wel nog een extra barebow gewichtje aan gaan schaffen, om mijn boog wat meer te stabiliseren. Maar hij schiet echt heerlijk :Y)

    En dan nog de verscheidene dingen die je naast een boog nog nodig hebt :Y)









    Yup, je hebt behoorlijk wat onderdelen nodig als je wilt schieten :Y) In ieder geval, ik ben helemaal trots en op en kan volgens mij wel weer een paar jaar vooruit hiermee. Mag ook wel, zou niet goed zijn als ik volgende jaar een gehele nieuwe boog moet aanschaffen ='D

    Anyway, ik wilde mijn enthousiasme, al dan niet wat later, toch nog even met jullie delen :Y)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 21:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heheh leuk. Ik wil ook een boog D: heb er een, maar van plastic met rubber pijlen xd
    Pijl en boog is mijn favoriete wapen ^^


    May StarClan light your path.

    Yoda schreef:
    Zoals jullie kunnen zien, is 'ie zilver :Y) Gesneden aluminium. Ik wilde oorspronkelijk zwart, maar die hadden ze helaas niet meer in het hendel dat ik wilde, dus helaas pindakaas. Maar ik vind hem zo eigenlijk heel erg mooi, dus veel maakt het me niet uit :Y)


    Het had natuurlijk niets te maken met het feit dat ik ook een zilveren handvat heb en dat het anders te makkelijk was om onze bogen uit elkaar te houden (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Supergaaf! Al ben ik meer van de .. 'ouder-uitziende' bogen. Die van jou ziet er zo modern enzo uit x]. Maar wel echt supergaaf! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ziet er erg goed uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Cool zo'n boog! Ziet er gaaf uit zeg zo'n ding c:


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, wat cool!


    16 - 09 - '17

    Squirrelflight schreef:
    Heheh leuk. Ik wil ook een boog D: heb er een, maar van plastic met rubber pijlen xd
    Pijl en boog is mijn favoriete wapen ^^


    Haha, dat is wel een begin? ='D

    Stapper schreef:
    Supergaaf! Al ben ik meer van de .. 'ouder-uitziende' bogen. Die van jou ziet er zo modern enzo uit x]. Maar wel echt supergaaf! ;D


    Ik vind beiden wel mooi (: Alleen met klassiekere bogen beginnen schieten, is niet het handigste, haha. Maar ik snap heel goed dat je die mooier vind, ik heb er in de winkel ook bij staan kwijlen ='D

    Debbaut schreef:
    Ziet er erg goed uit!


    Pama schreef:
    Cool zo'n boog! Ziet er gaaf uit zeg zo'n ding c:


    Soe schreef:
    Oh, wat cool!


    Mihi, thank you :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gaaf


    ©1998

    Ik zat ook op boogschieten en had ook mijn eigen boog. Inmiddels alweer verkocht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vet awesome! Lijkt me echt heel leuk, boogschieten


    I solemly swear that I am up to no good

    Gaaf.

    Ik ben jaloers, terwijl ik dat niet zou moeten zijn, want ik kan écht niet boogschieten.
    Een keer met een sportdag hield ik de boog verkeerd om, toen zei de instructeur dat ik hem andersom moest houden, en toen ging het wel goed, maar de keren erna hield ik hem weer verkeerd om of stopte ik de pijl er verkeerd in.
    Ik ben dus zegmaar niet zo heel handig met bogen xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh, wat leuk! Ik vind boogschieten een geweldige sport, ook al ben ik er absoluut niet goed in. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik vind beiden wel mooi (: Alleen met klassiekere bogen beginnen schieten, is niet het handigste, haha. Maar ik snap heel goed dat je die mooier vind, ik heb er in de winkel ook bij staan kwijlen ='D


    Haha, snap ik! Ik ben ook altijd jaloers als mensen bogen komen in de winkel waar ik werk. x] En ik ze die bogen dan moet verkopen en.. Ze ermee weg zie lopen. En dan denk ik: zucht. Ik wou dat ik geld genoeg had voor zo'n gave boog! <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zodra het financieel beter gaat, ik een basgitaar heb, staat dit op mijn lijst :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Echt heel erg tof! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.