• ja, de titel zegt al genoeg!
    zet de TV aan!
    Big Time Rush woehooeeexD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    oelalalal ga nu gelijk aan zetten


    "Ignite, my love. Ignite."

    te laat reclame (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou ik wil wel eens zien waarom NH het zo geweldig vind. Dus ik zet het aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (H)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    haha btr is awsome ;D


    -

    noouuuu het is klaar(huil)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    afgelopen. nu si Icarly


    "Ignite, my love. Ignite."

    Spain schreef:
    Nou ik wil wel eens zien waarom NH het zo geweldig vind. Dus ik zet het aan.

    en wat vond je ervaaaaan???(lol)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    De Engelstalige versie vind ik veel beter, net als het tweede seizoen. - houdt van YOUTUBE en mensjes die het uploaden-


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    het is weeer!
    na de reclame_O_


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind het jammer dat het in het Nederlands is. Ik heb het laatst op Youtube in het Engels gekeken, en dat is zó veel leuker! D: en Big Time Rush is al wel grappig in't Nederlands :')


    Destroy what destroys you.

    BandanaGirl schreef:
    De Engelstalige versie vind ik veel beter, net als het tweede seizoen. - houdt van YOUTUBE en mensjes die het uploaden-


    Nouhou, haha, dat heb ik dus ook nog geen minuut geleden geplaatst :')


    Destroy what destroys you.