• ik ben zo nog maar 3 weken samen met mijn liefje. eigelijk bijna een maand, maar whatever.
    ik ben de laatste weken dus echt vaaak ziek..
    dus kom ik van school en dan sms ik hem soms.
    zoals vandaag, ik stuurde hem: "sori dat'k jou op die tukschool (draai tuk om (: ) alleen laat zitten, maar ik voel mij echt niet goed. ):
    en zijn antwoord was: "zwijg toch is als'k op school zit seg".
    ik ben echt heeel jaloers, want ik ben ooit bedrogen && gedumpt voor een ander meisje.
    maar nu stuurde mijn bestie hem, en hij zei dat ik hem te weinig ruimte gaf.
    dat is eigelijk wel een beetje waar.. maar ik ben echt zot verliefd..
    want toen we nog maar 6 dagen samen waren gaf hij mij 2 ringen én een ketting van "twice as nice".
    toen ging hij op zijn knieën zitten en vroeg of ik met hem wou trouwen.
    maar ik heb hem nooit leuk gevonden..
    eerst stuurde hij mij continu berichtjes terwijl ik hem niet eens kende!
    dat vond ik eng.. maar toen leerde ik hem beter kennen, eens afgesproken.. en toen werd ik verliefd.
    maar.. hij zegt dat'k hem te weinig ruimte geef?
    wat deed hij dan??
    en dan nog iets.. ik neem de pil, maar ik ben die zo een paar keer vergeten te nemen.. terwijl ik dus ja.. seks had met mijn liefje..
    en nu ben ik dus misselijk, en moe, en 'k moet continu naar de wc. --'
    maar ik neem nu mijn pil door, dus ik ben niet zeker of er iets aan de hand is..
    <3

    Heb je na 3 weken als seks met je vriendje!? Beetje snel lijkt mij.
    Naja misschien heeft hij wel gelijk, ik sms de jongens met wie ik omga of wat mee heb gehad ook niet non-stop. Omdat als ze dat bij mij doen ik helemaal gek word.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Heb je na 3 weken als seks met je vriendje!? Beetje snel lijkt mij.
    Naja misschien heeft hij wel gelijk, ik sms de jongens met wie ik omga of wat mee heb gehad ook niet non-stop. Omdat als ze dat bij mij doen ik helemaal gek word.


    Ja idd. Toen ik een vriendje had smste ik hem ook niet dag en nacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou hem ook niet zo vaak smsen, jongens houden daar niet echt van :')


    -

    Papercut schreef:
    Heb je na 3 weken als seks met je vriendje!? Beetje snel lijkt mij.
    Naja misschien heeft hij wel gelijk, ik sms de jongens met wie ik omga of wat mee heb gehad ook niet non-stop. Omdat als ze dat bij mij doen ik helemaal gek word.

    jaaa, 3 weken is wel een beetje snel ja..
    maar tjah, als je allebei wilt eah?
    en ik sms hem ook niet de hele dag door hoor. o;
    ik heb ook nog een leven buiten hem.
    maar hij stuurde mij dus wel de hele dag door, en nu niet meer.
    daarom vind ik dat een beetje raar..

    Genius schreef:
    Ik zou hem ook niet zo vaak smsen, jongens houden daar niet echt van :')

    das waar. ^^
    maar zoals ik al zei, hij sms'te mij dus wel continu. ö
    ik voelde mij toen helemaal verstikt.
    en nu stuur ik hem zo af en toe een sms'je en soms antwoord hij gewoon niet.
    maar toen we de bus naar hem gingen nemen, kwam er een vriendin van hem bij staan, en hij zat haar zo aan te raken, knuffelen en noemde haar zelfs "schat"!
    ik vind daje dat nu ook niet moet doen als uw lief erbij staat eah.

    na 6 dagen heeft hij je ten huwelijk gevraagd

    Wtf bezielde hem ?
    Niet lullig bedoelt, maar je vraagt toch niet iemand ten huwelijk waar je nog maar 6 dagen mee heeft ?


    I solemny swear i am up to no good

    Papercut schreef:
    Heb je na 3 weken als seks met je vriendje!? Beetje snel lijkt mij.
    Naja misschien heeft hij wel gelijk, ik sms de jongens met wie ik omga of wat mee heb gehad ook niet non-stop. Omdat als ze dat bij mij doen ik helemaal gek word.

    Ik deed het een maand vóór ik een relatie had met me vriend..
    OT: Vraag wat ie wil en geef hem meer ruimte. Praten helpt vaak.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het maar vaag? (krul)
    Maar oké, je moet hem inderdaad niet sms'en als hij op school zit, daar kan hij zwaar mee in de problemen komen (:
    Verder zou ik toch voor alle zekerheid eens een zwangerschapstest doen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SnowBooze schreef:
    (...)
    das waar. ^^
    maar zoals ik al zei, hij sms'te mij dus wel continu. ö
    ik voelde mij toen helemaal verstikt.
    en nu stuur ik hem zo af en toe een sms'je en soms antwoord hij gewoon niet.
    maar toen we de bus naar hem gingen nemen, kwam er een vriendin van hem bij staan, en hij zat haar zo aan te raken, knuffelen en noemde haar zelfs "schat"!
    ik vind daje dat nu ook niet moet doen als uw lief erbij staat eah.

    Reageer dan zelf ook kattig terug. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Dat zou ik doen. Maar oke, dat is geen oplossing op langere termijn. Misschien eens goed aan de tafel gaan zitten. Als hij geen begrip heeft, dan is de conclusie naar mijn mening snel getrokken.
    En nog een tip - naar elk meisje toe: ga niet te snel met een jongen naar bed, ook al ben jij er zelf wel klaar voor. Laat hem maar wachten en je zult zien dat hij dan des te meer van je gaat houden en als het fout gaat, heb je in elk geval niet de 'en ik heb d'r geneukt, lekker man' verhalen achteraf.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste