• Wat verander jij dan?
    Ik denk dat ik mijn ogen dan bruin wil x| Mensen verwachten dat ik een neuscorrectie zou gaan nemen, maar nee x']

    (...)

    kleurlenzen (x


    die zijn mega duur drm heb ik ze ook niet maar ik heb ze dan nodig met sterkte wnat ik draag nu gewone contact lenzen


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Maybe iets minder wallen onder mijn ogen. Met name als ik moe ben. Ik word soms vieze stonedkop genoemd enzo terwijl ik alleen heel erg moe ben. :S

    Scheld ze dan terug uit voor iets wat jij bij hun niet leuk vind. Misschien gemeen alleen ik doe dat wel,dan scheld ik ze verrot ern dan zijn ze stil (A)

    Mn gezicht..
    Ik heb egt son rare kop ¬¬


    Crack a bottle

    (...)
    Scheld ze dan terug uit voor iets wat jij bij hun niet leuk vind. Misschien gemeen alleen ik doe dat wel,dan scheld ik ze verrot ern dan zijn ze stil (A)
    ik zou zeggen dat ze gelijk hebben en dat ze er verder niks aan kunnen doen. Dus dan kijk je mijn kant maar niet op

    Dunner ...Veel Dunner ^^


    razors , roses and a black tommorow.

    Dunner, al zeggen mensen dat ik 'slank' ben. >_<

    Waarom willen veel mensen dunner zijn. Ik ben ook niet het dunst, maar ik ben wel blij dat ik daardoor vormen heb en geen plank ben x|

    ik wil Groter zijn ! :D
    mensen zegge altij da ik kei klein ben xD,en laatst zei ik tege een jongen da ik een jaar ouder ben als hem,hij wist da helemaal nie,en zijn reactie was 'ooh,dan bent gij wel...klein' Hahaa xD
    xx


    everybody needs a song.

    Meer lengte en ook dunner xD

    M'n gezichtsvorm. x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Het haar van mun armen toverenxD

    Mijn haar msschn :) Tis soms wa té krul :]


    007

    Mijn haar !! Die krullen kei erge van zich zelf ik wou dan stijl haar hebben.

    Mijn buik

    en anders me tanden


    You can never wear to much black

    m'n neus..


    Je moet worden wie je bent.