• Gewoon een vraagje

    wat is jullie lievelingstaal en Waarom

    (ga aub niet allemaal Duits zeggen met Th as reden ^^)

    Maar mijn lievelingstaal is Engels (vooral Brits) waarom? nou het is zou schattig, en stoer tegelijk en het geeft je spreken een effect door af en toe engelse woorden te gebruiken ^^ maar ik gebruik ook vaak Franse en Duitse woorden, maar engels is makkelijker vandaar dat ik het een leukere taal vind


    nu jullie

    (En nee! dit is geen nutteloze vraag (N))

    (Amerikaans) Engels omdat ik het gewoon vlot kan spreken en ik hoor het ook graag =]

    Nederlands, want dat versta ik altijd goed. xD Ik weet het niet echt, en ik heb ook geen goede reden 0.o


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ga toch duits moete zegge :$

    Ik heb het altijd al een coowle taal gevonde :D

    Het is ook makkelijk verstaanbaar omda ik vind da et veel op nederlands lijkt^^

    Xx(K)


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Engels. Dat is voor mij mijn tweede taal en spreek het heel goed =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nederlands en engels, nederlands is gwn makkelijk, en engels is een deel van me geworden om een of andere reden die ik niet weet, maar ik denk soms ook in 't engels :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Engels XD vooral dat Britse accent n_n <3 ik vind het gewoon een mooie + leuke taal. beter dan Nederlands :x in Nederlands is alles zo nep ;s

    Nederlands en engels

    nederlands is gewoon makkelijk omdat iedereen die 'hier' is het verstaat.

    engels omdat ik heel gemakkelijk spreken vind, totaal niet moeilijk om te schrijven ook ^^ kan beter engels dan vb frans ofzo


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Amerikaans :P ik "HOU" van Amerika :P
    En Spaans vind ik ook een mooie taal..


    Stop wishing, Start doing..

    [Amerikaans] Engels, omdat? Ik het goed kan, en ik het leuk vind om in die taal te praten. Ik vind het trouwens er leuk om naar te luisteren, het is stoer, maar toch leuk en grappig en droog.

    Ook Frans en Grieks.. Waarom? Omdat het warme talen zijn.. het is gewoon super mooi(A)

    Russisch en Oekraïns.
    Waarom?

    Tja.Ik heb net een jongen leren kennen, die komt uit Oekraïne.
    En ik vind de talen allebei so apart, maar toch tegelijk mooi klinken:)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Geloof het of niet :
    Le Français .
    Ik spreek 't gewoon heel graag ; ik haal er best wel goede punten voor ook =P
    Ik moet zowat de enige zijn hier die er zo over denkt zeker? =D
    XX


    /

    Toch Engels x']


    What's wrong whit loving someone?

    Het spijt me maar ik zeg Duits.. Maar ik vond die taal al super voor TH.. Want ik vind het zo lief gesproken met dat Ich op het eind! En TH is gewoon goed meegenomen met de taal duits! Dus daarvoor werd ik er ook fan van vanwege de taal :D

    italiaans of spaans,
    kvint het gewoon mega mooi en schattig n_n

    Geloof het of niet :
    Le Français .
    Ik spreek 't gewoon heel graag ; ik haal er best wel goede punten voor ook =P
    Ik moet zowat de enige zijn hier die er zo over denkt zeker? =D
    XX

    da denk ik ook ö!
    want ik haat frans XD