• Bah, ik haat ziek zijn..
    Misschien klinkt het zeurderig, maar dan zeur ik maar, ik wil gewoon even zeuren xD
    Het begon allemaal deze morgen in mijn melkherberg donderdag..
    Ik voelde me echt niet lekker, ik ging zelfs al om half 8 's avonds naar bed, waardoor ik gtst niet eens kon zien. Ik had 't zo koud de hele nacht, en in de nacht, maakte mn moeder me wakker (die kwam even kijken of ik al sliep, ja, ik sliep dus) omdat ik "kokend heet" was.
    Moest ze natuurlijk kijken of ik koorts had met dat ding dat je in je oor steekt, bleek ik 40 graden koorts te hebben, jippy.
    En dus, mocht ik vrijdag niet naar school, terwijl er nog wel een presentatie was over een schrijfwedstrijd waaraan ik mee wilde doen op school..
    En gezellig, kreeg ik 't ook nog heel benauwd, ontstoken ogen en keelpijn erbij, en ik kan niks meer eten. En dat terwijl ik toch echt geen zin heb om af te vallen hoor.
    Maarja, de griep heerst, he?
    Ik hoop dat die griep gauw weer weg is, want ik word 't echt zat en ik wil weer naar school. Ja, dat "ik wil naar school" klinkt ernstig, maar dat is 't ook, want ik heb allemaal projecten deze week en die mis ik nu dus maar ik moet ze wel inleveren deze week..
    Maar ach, het enige fijne is, dat ik m'n laptop weer heb opgeladen en ge-update zodat ik in mn bed kan internetten =)

    Nog meer zieke mensjes?


    “Love is a contradiction.”

    Ja, ik ben ziek. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoelt.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Ja, maar ik heb alleen maar last van mijn keel en rug. Beterschap!


    Your make-up is terrible

    @ Halloween: Beterschap!
    @ Assassin: Dankje!


    “Love is a contradiction.”

    Maak me maar ziek, heb morgen een engels presentatie.


    <3

    ik ben ook ziek..
    ook sinds donderdag, maar toen had'k sinusites en nu weet ik het niet. ö
    waarschijnlijk ook griep..
    pfuuuuh, verveel mij kapoetsch. --'

    Ik dacht vannochtend, ik heb geen zin in school want ik had best wel koppijn.
    Ik ging het een beetje aandikken door zielig te kijken en mijn wangen warm te maken ('; -iknow, erg-
    Blijkt nu dat ik nog steeds warm ben, ben ik echt ziek x'd

    zo erg vind ik het niet eigelijk, behalve als je moet kotsen, dan vind ik het zielig


    Me so good.

    Gelukkig niet! Ben eigenlijk bijna nooit ziek!:Y)

    Beterschap!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik ben net beter(cat)

    het duurt 1 tot 2 weken ik weet je je voelt


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Beterschap... (flower)

    Ik denk dat ik de buikgriep te pakken heb :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik gelukkig niet :D Wil het ook niet worden, dus ben de laatste tijd heel gezond bezig xD

    Veel beterschap! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik niet. Ik heb alleen hoofdpijn, maar dat heb ik vaak.
    Veel beterschap! x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben ziek aan het worden, maar ik kan niet ziek worden want dan mis ik me pw's. En dan kan ik niet herkansen. *zucht* Maar veel beterschap!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook griep.
    Al is nu het ergste voorbij en denk ik dat ik morgen gewoon weer naar school ga.

    beterschap (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik word amper ziek :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay