• Odulphus baalt van tweet Kamerlid

    Een kamerlid was langs het café gelopen waar ons gala werd gehouden en zag toen een paar dronken jongens die een leraar aan het uitschelden waren. Nu zijn onze schoolfeesten in gevaar, omdat een aantal mensen boos op Lea hebben terug getweet. En dat terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand was. Die jongens waren mijn leraar Duits aan het uitschelden en waren echt zo lam als een tak en zijn er toen uitgezet. Toevallig komt Lea langs gelopen, ziet dat en zet het gewoon op twitter.
    En nu zijn dankzij haar onze schoolfeesten in gevaar

    Thanks, Lea. You lost a vote.


    rules don't stop me

    OMG. durft dat kind nog na school te komen?

    raplove schreef:
    OMG. durft dat kind nog na school te komen?

    Haha, geen idee! Ik heb hem in ieder geval niet meer gezien. Hij spuugde ook op een vriendin van mij toen hij nog binnen was, en toen gooide zij haar wijn over hem heen. Toen werd 'ie wild.


    rules don't stop me

    Geen zorgen, de tweede kamer heeft over dit soort dingen niets te zeggen. Zou wel alles slaan als ze dat óók al zouden gaan beheersen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:54 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het raar dat jullie mogen drinken op schoolfeesten. En sorry, maar als ik as ouder/etc een paar jongeren lam een leraar zien uitschelden dan zou ik me ook zorgen maken


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik vind het raar dat jullie mogen drinken op schoolfeesten. En sorry, maar als ik as ouder/etc een paar jongeren lam een leraar zien uitschelden dan zou ik me ook zorgen maken

    Hij is er ook niet voor niets uitgezet. Het is gewoon oneerlijk dat omdat er 2 jongens zat waren en aan het schelden waren, dat de rest van de bovenbouw daar ook onder moet lijden.


    rules don't stop me

    Lordy schreef:
    (...)
    Haha, geen idee! Ik heb hem in ieder geval niet meer gezien. Hij spuugde ook op een vriendin van mij toen hij nog binnen was, en toen gooide zij haar wijn over hem heen. Toen werd 'ie wild.


    ok. laten we het er maar op houden dat hij zat was. dan hadden de leraren hun verstand moeten gebruiken. en hem na huis moeten brengen. en de volgende dag als de gemoederen bedaard waren er rustig over praten.

    wat gaat de school nu doen dan?

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik vind het raar dat jullie mogen drinken op schoolfeesten. En sorry, maar als ik as ouder/etc een paar jongeren lam een leraar zien uitschelden dan zou ik me ook zorgen maken

    Dat is bij ons ook op gala hoor. De meeste zijn al 16 en krijgen een bandje als ze drank mogen.

    & ik vind het inderdaad wel naai ja. Als ze nu ook al dat mogen verbieden is dat echt bullshit.

    Ach ja zit natuurlijk wel wat in dat ze er iets aan willen doen. Dronken zijn is nog steeds een excuus om een ander uit te schelden of je zo te gedragen als zij schijnbaar hebben gedaan.
    Vandaar ook dat bij onze "schoolfeesten" drank niet verboden is, maar dronken worden betekent dat je er gelijk uitgezet word en niet meer welkom bent bij de volgende keer(en).

    Waarom zouden jullie er nu onder lijden of zouden jullie schoolfeesten nu in gevaar komen? Het is echt niet zo dat de tweede kamer hier nu afspraken over gaat maken, dat is gewoon onzin. En de docenten weten hoe het zit met dat schoolfeest, dus die zullen dat schoolfeest niet ineens gaan afschaffen.
    Alleen de school staat nu even met een slechte naam in de pers. Dat is wel balen, maar na een paar weken zal het vast wel gaan zakken en is iedereen het alweer vergeten.
    Alsof ze het op je school allemaal drastisch gaan veranderen omdat een tweede kamerlid dat getweet heeft, terwijl iedereen weet hoe het zit.
    Bij ons is weleens iemand in elkaar geslagen en dat schoolfeest is er bij ons nog steeds, dus het lijkt me sterk dat het nu ineens gaat veranderen bij jullie om zo'n stomme tweet.

    Sorry als ik bot overkom, niet de bedoeling(cat)


    To live would be an awfully big adventure