• Ik wil graag een nieuwe iPod want mijn MP3 is half dood. Dus is mijn vraag of iemand een goeie aanrader heeft qua iPod/Winkel/Site? (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ipod touch is het leukste om mee te werken en te spelen etc.
    Maar de beste kwaliteit -van meegaan- die ik had was een Cowon. :Y)
    maar ik zou mijn Itouch er niet voor ruilen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    niet doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een iPod Classic, al bijna 2 jaar. Hij doet het nog steeds, alleen op de achterkant zit een beetje roest, maar dat komt geloof ik doordat ik een zo'n siliconen hoesje heb en als mn iPod aanstaat wordt 'ie dus warm en gaat 'ie geloof ik zweten in dat hoesje. Dus je kan beter niet zo'n hoesje kopen.
    M'n oorspronkelijke oortjes zijn nu wel kapot, maar dat komt omdat ze vast laten zitten tussen je nachtkastje en bed en dan los proberen te trekken niet zo'n slim idee is :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    iPod Nano, mits je er een beetje normaal mee om gaat :')
    Alleen dan moet je wel af en toe nieuwe oortjes kopen want daar ontkom je niet aan met die rotdingen van Apple :')


    Hope goes lost but never dies.

    Winterpaleis schreef:
    Ik heb een iPod Classic, al bijna 2 jaar. Hij doet het nog steeds, alleen op de achterkant zit een beetje roest, maar dat komt geloof ik doordat ik een zo'n siliconen hoesje heb en als mn iPod aanstaat wordt 'ie dus warm en gaat 'ie geloof ik zweten in dat hoesje. Dus je kan beter niet zo'n hoesje kopen.
    M'n oorspronkelijke oortjes zijn nu wel kapot, maar dat komt omdat ze vast laten zitten tussen je nachtkastje en bed en dan los proberen te trekken niet zo'n slim idee is :p

    HAHA heb ik ook last van. 8D
    En ik heb m'n iPod Classic ook zo'n 2 jaar, en doet het nog prima.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb de Ipod nano 8 - heb hem al sinds hij uit is.
    hij is redelijk goed =D


    They fell in love, didn't they?

    iPod, gewoon ook de beste geluids kwaliteit enzo (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ipodtouch,.. bij de mediamarkt ofzox]


    Only those who listen can hear

    Een ipod touch! :3
    Ze gaan niet snel kapot, ik heb mijn ipod nano al 6 jaar en hij doet het nogsteeds alleen ik heb nu net een half jaar een ipod touch omdat ik die toch wat cooler vond en mijn 4 gig te snel vol zat (A)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:42 ]


    dream, dare, fly!

    Hoe nieuwer ze worden, hoe sneller ze kapot gaan.
    Ik heb de iPod Nano 5g. Hij doet het opzich nog wel goed, maar op de een of andere manier gaan alle oortjes kapot aan een kant. Eerst duurde dat 2 maanden ofzo, maar nu zijn ze al kapot binnen 2 weken. Misschien ligt het aan mij, maar ik denk dat het aan me iPod ligt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mediamarkt? (:


    live the life you love

    Genius schreef:
    iPod touch _O_


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb de ipod nano touch, opzich is ie best goed alleen ik krijg er geen liedjes meer opgezet via Itunes.
    Eerst lukte dat wel maar opeens was alles weg toen ik er nieuwe liedjes op wou zetten.


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik heb een iPod Classic van Apple en voor mij is het een wonder dat hij al meer dan een halfjaar heel is, dus als je het mij vraagt is het wel een aanrader. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een rode IPod Nano en daar ben ik écht heel blij mee (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 15:15 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.