• Ik wil graag een nieuwe iPod want mijn MP3 is half dood. Dus is mijn vraag of iemand een goeie aanrader heeft qua iPod/Winkel/Site? (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Waarom wil je iets dat de zelfde kwaliteit heeft als een mp3 speler van 15 euro voor 100 euro?

    Geen iPod kopen? :x Ik heb al vaker een iPod gehad, maar ik heb er eigenlijk alleen maar problemen mee. :'D En, ehm. Je kan 'm gewoon bestellen via de Apple site. Heb ik ook gedaan :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb mijn nieuwe Ipod net drie dagen en de achterkant zit echt vol met krassen. Das wel schijt. Maar ik heb in de mediamarkt voor €190 gehaald. Misschien iets?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik heb shuffle, die is echt heel handig (nerd) Ik haat touch namelijk..

    Ik ga touch halen. Maar als ik jou was zou ik wachten op ipod mania bij mediamarkt?

    Ga voor een aanbieding,

    Ik heb mijnes (iPod Nano 4e generatie) bij de V&D gekocht en kreeg er gratis 3 van die hoesjes bij en een oplader, da's dan toch weer mooi meegenomen :Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 16:01 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Marvelouss schreef:
    Ik ga touch halen. Maar als ik jou was zou ik wachten op ipod mania bij mediamarkt?

    BTW dagen -19% FTW


    Hallo, ik ben nieuw :)

    iPod Touche van Apple. Dan je op internet (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ipod touch!:Y)
    Mediamarkt! (A)


    Geen reclame, please.

    Marauderette schreef:
    iPod Touche van Apple. Dan je op internet (:


    Haha ik zat al aan touche te denken ja.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb zelf een Ipod Classic, als je er gewoon normaal mee omgaat doe je daar zo 3 jaar mee. Ipod Touch zou ik niet nemen, het enige extra is touchscreen en internet? En hij gaat veel sneller kapot.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 17:49 ]

    Ik heb een Ipod Nano, niet de nieuwste. Nu denk ik anderhalf jaar. Hij doet het nog steeds (: Ik heb een geluk dat ik er een hoesje bij heb gekocht want anders had ie het denk ik niet echt overleeft. Kuchkuch.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb de mijne bij een Applestore gehaald. Maar ik heb mijn oude bij de BCC gehaald en een bij de Dixons. Dus daar kun je ze in ieder geval kopen. En ik zou meteen eentje kopen van 16/32 GB en een touch. Want met een Touch kun je echt veel meer dan met een Nano.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een zwarte iPod Nano die ik deze zomer heb gekregen, en het 'menu' knopje doet het al bijna niet meer. Als ik jou was zou ik dus geen Nano kopen. Misschien dat de andere beter zijn, dat weet ik niet.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ipod nano 5th generation. Die werken gewoon nog prima na 2 jaar :Y) -maar koop wel een siliconenberschermhoesje, dan blijven ze mooi en goed-

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 17:59 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.