• CHASE YOUR DREAMS.
    IN HIGH HEELS OFCOURSE.

    CASTILLO CREATIONS

    CLOTHES MEAN NOTHING
    UNTIL SOMEONE LIVES IN THEM.


    De wereld kent al vele modehuizen, zoals Louis Vitton, Prada en Hermes. In dit rijtje mag sindskort Castillo Creations zich toevoegen. Opgericht door een Spaans man in de VS.
    Hier, waar het enige wat telt mode is, zijn 24/7 bezig met de nieuwste creaties, trends en modeshows te ontwikkelen om zo mee te gaan met de moderniteit van de fashion wereld. Castillo, die wordt beheerd door de echte familie zelf, is druk bezig met hun nieuwste show in het gebouw waar alles zich gaat afspelen. Vergaderingen, naaimachines, lipstick, kappersscharen... Alles is continu bezig om Castillo naar de top te helpen. Hoe is het achter de schermen? Zijn de jurken, glitters en rode lippen wel genoeg om de zogenaamde ''perfecte waarheid'' te verhullen voor wat er echt afspeelt in de modellen levens? En wat gaat er gebeuren als de belangrijkste show van het jaar zich over een maand gaat afspelen, maar de eigenaar nog nét tien nieuwe modellen aan neemt?


    CC

    SHORTEST HORROR STORY
    SOLD OUT.

    INFORMATION
    Castillo bestaat al sinds 1974 en is enorm bekend om de moderne, casual kleding die ze maken. Het merk is uitgebreid Castillo Creations, maar wordt afgekort naar Castillo of CC. In de kelderverdieping zijn de overgebleven kledingstukken van de vorige show opgeslagen. Ook vind je hier stoffen voor de kleding, kapotte naaimachines of andere over gebleven dingen. Voor de rest is het gebouw een enorme wolkenkrabber met zes verdiepingen. Verspreid heb je verschillende fotostudio's, ontwerpstudio's, kantoren, vergaderzalen, make-up ruimtes, catwalks, naaistudio's, kledingopslagen en nog veel meer. Castillo heeft een eigen modeblad met iedere maand een nieuw covermodel. Boutiques zijn over heel de wereld verspreid met de beste kleding uit de schappen. Verder heeft Castillo nog een een eigen modesitewaar de kleding besteld kan worden voor duizenden euro's.
    De modellen, die perse zestien jaar of ouder moeten zijn, hebben een eigen kamer in het speciale ''modellenhuis'' van Castillo. Het is een gratis verblijf voor degene die te ver weg wonen om iedere dag naar het gebouw en weer terug te gaan. Dit geld ook voor bijvoorbeeld naaisters, fotograven etc. Er zijn twee huizen voor die werknemers, ook al neemt Castillo zelden buitenlandse mensen aan voor de banen na model en daarnaast regelen de meesten dan ook zelf het verblijf. Op het zelfde landgoed kan je huize Castillo vinden.
    (Zie beschrijving van het verblijf hieronder)

    Foto
    Het ''modellenhuis'' heeft plaats voor 20 personen en heeft 10 slaapkamers, waar per slaapkamer wel iets anders qua details is. Andere bloemen, schilderijtjes noem maar op. Er staan twee tweepersoons bedden in de kamer, voor het gemak. Iedere slaapkamer heeft een moderne badkamer, die echter niet helemaal bij het huis past. Voor verder vermaak moet je door het huis heen. Er zijn verschillende, wit kleurige, moderne zitkamers om uit te rusten, zoals deze. Je hebt de huiskamer, waar er ook twee van zijn en ergens vind je nog deze plek. Je hebt nog een buitenzwembad, die je al op het huisplaatje kunt zien. Verder ook nog een binnenzwembad. Verder is er ook nog een kamer met een bar, een voetbaltafel, een poeltafel en café in de kelder. De enige keuken in het huis is gelijk ook enorm groot en heeft uitzicht op de tuin. Om van het verblijf naar het huis van de Castillo familie te komen moet je eerst door een enorme bloementuin vol met de mooiste bloemen van over heel de wereld. Er zijn speciale tuinmannen die dit regelen.




    ROLL
    x Naam ♥ Baan (faceclaim) ♥ Pagina ♥ Username

    Meisjes
    x Marisol Valencia Castillo ♥ Eigenaar/Model (Cindy Mello) ♥ 1.2 ♥ CabeIlo
    x Kalon Virago ♥ Ontwerpster&Visagiste (???) ♥ 1.2 ♥ Necessity
    x Gereserveerd door Arioline (Model)
    x Gereserveerd door Sprouse
    x

    Jongens
    x Ezequiel Guillermo Castillo ♥ Eigenaar (Diego Barrueco) ♥ 1.1 ♥ IrisWestAllen
    x Maximilian Floyd ♥ Model (Matthew Noszka) ♥ 1.1 ♥ Sombre
    x Gereserveerd door Remiinds
    x


    LIST
    Naam
    Leeftijd (16+)
    Nationaliteit
    Baan bij Castillo/Woning (op het landgoed/thuis/gastgezin)
    Hoe lang werk je al bij het bedrijf?
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk (faceclaim)
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig



    CC





    ALWAYS DRESS LIKE
    YOU'RE GONNA SEE
    YOUR WORST ENEMY.


    JOBS
    Modellen [2/10]
    Eigenaars [2/2]
    Ontwerpers/Naaisters [1/5]
    Fotograven [0/2]
    Visagie [1/5]

    Niet alle rollen hoeven gespeeld te worden, dit is maar even voor het idee.


    RULES
    Topics worden aangemaakt door mij, anders aangegeven.
    Geen personage is perfect, ieder mens heeft goede en slechte eigenschappen.
    Je mag meerdere banen tegelijkertijd hebben, maar kijk wel of het logisch kan zijn.
    Er zijn nieuwe en oude modellen, houd hier rekening mee.
    Je mag zo veel rollen als je wil, mits je ze allemaal speelt.
    Elkaars rollen alleen met toestemming bespelen.
    Minstens 100 woorden in één post.
    16+ is toegestaan, wel aangeven graag.
    De regels van quizlet gelden hier.
    ENJOY!


    TOPICS
    Praattopic
    Speeltopic
    Rollentopic




    CC


    ''With all due respect, which is none...''

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    Hellowww
    Mag ik even zeggen dat ik jullie mannen fcs erg waardeer? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT!


    @Necessity I know right, hehehe.


    - thank you for existing -

    Mochten jullie trouwens een idee hebben voor een relatie met Kalon, let me know!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mochten jullie trouwens een idee hebben voor een relatie met Kalon, let me know!


    Idem met E. Ik kan ook een relatie lijstje maken als jullie dat makkelijker vinden

    Kalon en E...?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 15:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Where's the spirittttt, ik vind modellen rpg's zo leuk, maar het loopt zo snel dood :')


    - thank you for existing -

    Hier! Ik hoop dat er meer mensen meedoen! Anders wil ik ook ergens nog wel een rol maken


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:
    Where's the spirittttt, ik vind modellen rpg's zo leuk, maar het loopt zo snel dood :')

    Dan gaan wij hem met zn allen levend houden! :'D

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Idem met E. Ik kan ook een relatie lijstje maken als jullie dat makkelijker vinden

    Kalon en E...?

    Ideeën? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ideeën? c:


    Misschien dat hij graag kijkt als ze aan het dansen is, al dan niet zonder dat ze het merkt, maar als ze hem aanraakt tijdens het praten, is hij vaak met een botte opmerking meteen weg?


    Bowties were never Cooler