• Justin Drew Bieber

    deze naam staat in duizende harten van meisjes geschreven.
    deze naam zal nooit verledentijd zijn.wij moeten justin bieber steunen in moeilijke tijden.want de Bieberhaters proberen hem kapot te maken.De paparazzie zal er voor zorgen (net als bij elke zanger(es))dat Justin bieber aan de drugs ga zitten.ik zweer het je ik ben geen BIEBERHATER.maar het leven van een ster gaat nu eenmaal zo.justin bieber word gepest op het internet.Daarvoor Bieberfans moeten we hem steunen.maar soms steunen we hem te veel.hij kan niets nie meer normaal doen.hij word altijd weer gevolgd door Gillende fans.maar Bieberfans.zo zal het niet lukken.Hij wist het op voorand van dat het zo druk zou zijn.maar ik denk niet dat het leuk is om de hele tijd achtervolgd geworden.dat je elke keer weer in een kamertje moet opgesloten moet zitten om niet bespringd te worden.Dit komt recht uit men hart en is zeker niet van ene boek ofzow.maar FUCKING HOU ALLEMAAL UW BEK BIEBERHATERS!!en nog zoiets.Selana Gomez is nu met justin bieber.wees blij.en je mag niet jaloers zijn.srry dat ik miss nu jouw droom kapot maak.maar ik denk niet dat je zal verkeren met justin bieber.ik heb het een paar dagen geleden beseft.ik heb dagen ingezeten en alleen nog maar zitten denken aan Justin Bieber.maar weet maar zeker mensen dat je nog altijd kan dromen over hem,verhalen kan maken over hem..dagdromen over hem.Maar Verkering in het echt kom nooit uit.of je moet dik vet geluk hebben dta hij een oogje op hem hebt.en justin bieber zal denk ik nooit ene echt lief hebben.omdat wij mensen jaloers zijn op die meisjes die met hem verkering hebben.en hij is bang..bang om ons te verliezen..dus heb ook wat Respect voor hem.en wees alsjeblieft NIET JALOERS.en geloof niet altijd de boekjes.de waarheid weet alleen justin bieber zelf.niemand anders.jij niet ik niet en ZEKER DE JOEPIE NIET.Sommige zijn waar.maar andere dan weer niet en dat noemen we RODDELS.Hij heeft miss in het gezicht van de bieberhaters een Babyface.maar wij zien het als een cute gezicht.Bieberhaters vinden hem lelijk wij weer mooi.BIEBERHATERS gaan veel veeel veel te ver.EN KOM DAAR VOOR OP..

    Ben je het eens met me??
    geef reactie!


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    Rickjuh schreef:
    Bieber for life, zie je het voor je, al die oude vrouwtjes achter een opa aan rennen. Die obsessie duurt niet langer dan een jaartje (2 jaar).
    Ik zie geen mensen van 40 na 40 jaar nog naar justin bieber luisteren. (krul)


    this owned 2 :Y)

    en ligt het aan mij, of zijn alleen meisjes fan? :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Biebersz schreef:
    Iets té overdreven o.o?

    Ja, dat vind ik zelfs als Bieberfan.

    @boven mij; ik ken een jongen die fan is...

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 7:19 ]


    live the life you love

    @Sorenos.
    Ik ken aardig wat jongens die fan zijn! Duss, nee.. Niet alleen meisjes zijn fan...
    En was dat ook niet bij TH zo?


    Geen reclame, please.

    Over tien jaar weet sws niemand zijn naam meer. Of denk je dat al die moeders dan nog steeds naar zijn muziek luisteren?
    In feite is Justin Bieber het zelfde als al die disney prut, leuk als ze nog tiener zijn, maar eng en verpest al ze boven de 20 komen.

    - Hier sprak iemand die wel een justinbieber fanfic heeft. Amen


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben te oud voor Justin Bieber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jovi schreef:
    Niet. Nog. Meer. Justin. Bieber.

    edit: ik ging trouwens echt -plat- bij het lezen van dit overdreven fangirl-gedoe. Alsjeblieft zeg..


    YUP.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    HAHA,

    Ik ga Justin Bieber kapot maken! (duivel)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:35 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als je het verhaal nou normaal had getypt had ik 't gesnapt.

    @Rick
    Sinds wanneer mag een moderator zulke sneue reacties plaatsen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben ook maar een mens hoor. Wij moeten een goed voorbeeld geven, maar een mening en een grap mag ook. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wat heeft ie het toch zwaar >.<

    Had hij maar geen zanger moeten worden als ie daar al niet tegen kan (';


    Me so good.

    uhm ja... weet je dat ik geen woorden heb voor dit? en dat dat niet echt op een positieve manier is...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Rickjuh schreef:
    Ik ben ook maar een mens hoor. Wij moeten een goed voorbeeld geven, maar een mening en een grap mag ook. :]

    Iemand een zielig persoon noemen vind ik nu niet echt een grap. Als ik nou eens zou zeggen dat jij een zielig persoon bent zou jij het ook niet leuk vinden. Nu zou het je niets uitmaken, omdat je weet dat ik het toch niet meen, maar serieus, niemand wilt zielig genoemd worden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Al zou iemand het menen, dan maakt het me nog niks uit, dat is zijn mening. :] En met zielig bedoelde ik, dat hij zo instort, en moeite heeft enz.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Haha sorry, daar begin ik niet eens aan.
    Ik las de eerste zin en kan zo al in mijn hoofd verder gaan hoe het verder gaat.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rickjuh schreef:
    Al zou iemand het menen, dan maakt het me nog niks uit, dat is zijn mening. :] En met zielig bedoelde ik, dat hij zo instort, en moeite heeft enz.

    Zo kwam het anders niet over.


    Ik ben gemeen xoxo