• Hooi!(:

    Geen mooie lay out, want ik typ op mobiel. Maar ik ben even erg chagrijnig en dat wilde ik even van me aftypen. Advies is welkom, maar ik beloof niet dat ik er wat mee ga doen, ik ben gewoon chagrijnig.

    Maar goed, de hond van vrienden van mij is ingeslapen, ze had een tweede tia gekregen. note: mama wil graag bevriend worden met de moeder van die gozer. En wanneer ik het over vrienden heb, bedoel ik zowel hem als zijn moeder.
    Ik ben net ff douchen en ik hoor direct mama in de auto stappen. Keek net ff in dr whatsapp (ze geeft me zelf toestemming om dr in te kijken wanneer ik wil dus dr eigen schuld) en ze is naar hun toe. Like whut. Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een betere band met ze heb. Én met hun honden. Had ze me toch wel ff mee kunnen vragen? Maar neeee, ik zal es iets meekrijgen joh. Terwijl ik er ook voor ze ben. Vind het nogal kut dat mn ma niet eens iets met me besproken heeft en er voor mijn gevoel gewoon stiekem vandoor is gegaan. We kregen t bericht overigens vlak voordat ik ging douchen.


    Laatst wilde ik meebetalen aan een verjaardagscadeau van een vriendin van mn ma die ik eigenlijk altijd als tweede moeder heb gezien. We gingen met zn 3en naar de winkel en mama en ik hadden afgesproken dat we daar ieder de helft zouden afrekenen zodat die vriendin zou zien dat t van ons beiden kwam. Maar mama ging zelf álles afrekenen en met een grote grijns vertellen dat t pech voor me was.

    En wanneer pa moet lesgeven moet alles wijken zodat we optijd kunnen eten. En wanneer ik een half uur eerder weg moet zijn dan pa moet beginnen met skypen dan zegt ze dat t jammer dan is en dat ik dan maar zelf moet koken en zij geen rekening met me gaat houden.

    Vind dit toch wel een zoveelste naaistreek.
    Duuusss ik ben nu zeer chagrijnig en dat zal ik dr bij haar thuiskomst vertellen ook. (cat)

    Hoe is jullie avond?❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfoe... Ik snap goed dat je je genaaid voelt. Ik vind het wel erg lullig van je moeder. :/

    Chilton schreef:
    Pfoe... Ik snap goed dat je je genaaid voelt. Ik vind het wel erg lullig van je moeder. :/


    Idd. En dit gebeurt gewoon vaker. Plus ik weet dat wanneer ik haar ermee confronteer, het gewoon wordt weggelachen. Mijn gevoelens doen er niet toe en ik heb er maar mee te leven. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben vooral blij met je eennalaatste zin! (; Gewoon laten weten wat je dwars zit, dat is het beste. Misschien komt er ruzie uit voort, maar dan krop je het in elk geval niet op en kun je er misschien over praten.


    ars moriendi

    Mn ma is thuis en ik heb dr net geconfronteerd. Krijg ik als antwoord: "Sorry, zo was het niet bedoelt. Maar ze waren toch niet allebei thuis."
    Like dude. Dat heeft dr niks mee te maken. Ugh. 😒


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Mn ma is thuis en ik heb dr net geconfronteerd. Krijg ik als antwoord: "Sorry, zo was het niet bedoelt. Maar ze waren toch niet allebei thuis."
    Like dude. Dat heeft dr niks mee te maken. Ugh. 😒


    Nja, dat is wel lekker makkelijk gezegd voor haar. Wel fijn dat ze haar excuses aan heeft geboden, tho.

    Chilton schreef:
    (...)

    Nja, dat is wel lekker makkelijk gezegd voor haar. Wel fijn dat ze haar excuses aan heeft geboden, tho.


    Naja zo overtuigend was dr excuus helaas niet. Mjah, dr wordt zoals gewoonlijk weer overheen gepraat en ondertussen is mijn gedrag dusdanig dat ik dr even laat voelen dat ik het er niet mee eens ben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Naja zo overtuigend was dr excuus helaas niet. Mjah, dr wordt zoals gewoonlijk weer overheen gepraat en ondertussen is mijn gedrag dusdanig dat ik dr even laat voelen dat ik het er niet mee eens ben.


    Damn... ):
    Ik vind het echt vet rot voor je. Helaas heb ik geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen, aangezien je al zegt dat het niet werkt om haar erop aan te spreken.
    Wacht... Misschien helpt het als je er met je oma (de moeder van je moeder, bedoel ik dan) of een ander familielid over praat? Dan kun je je frustraties uiten en misschien kunnen zij dan een keer met je moeder praten en haar duidelijk maken dat het niet leuk is wat ze doet. Soms werkt het als andere mensen, die er buiten staan, er iets van zeggen.

    Chilton schreef:
    (...)

    Damn... ):
    Ik vind het echt vet rot voor je. Helaas heb ik geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen, aangezien je al zegt dat het niet werkt om haar erop aan te spreken.
    Wacht... Misschien helpt het als je er met je oma (de moeder van je moeder, bedoel ik dan) of een ander familielid over praat? Dan kun je je frustraties uiten en misschien kunnen zij dan een keer met je moeder praten en haar duidelijk maken dat het niet leuk is wat ze doet. Soms werkt het als andere mensen, die er buiten staan, er iets van zeggen.


    I wish. Dr zijn wel meer problemen thuis. Maar ik heb absoluut geen goede band met mijn oma en de rest van de familie (zowel vaders als moeders kant) spreken we amper. :/
    Morgen zal alles wel weer prima zijn, hoop ik. Ik heb in ieder geval mn boze gedrag getoond en verteld dat ik dit een naaistreek vind, en ik ga zo maar mn ijskoude kamer (brr :c ) opzoeken en slapen. Morgen weer een nieuwe dag I guess.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 23:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    I wish. Dr zijn wel meer problemen thuis. Maar ik heb absoluut geen goede band met mijn oma en de rest van de familie (zowel vaders als moeders kant) spreken we amper. :/
    Morgen zal alles wel weer prima zijn, hoop ik. Ik heb in ieder geval mn boze gedrag getoond en verteld dat ik dit een naaistreek vind, en ik ga zo maar mn ijskoude kamer (brr :c ) opzoeken en slapen. Morgen weer een nieuwe dag I guess.


    Oh, wat rot voor je. ):
    Hopelijk gaat het morgen beter! Nieuwe dag, nieuwe kansen!
    Good night! (:

    Chilton schreef:
    Pfoe... Ik snap goed dat je je genaaid voelt. Ik vind het wel erg lullig van je moeder. :/


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Spijtig dat je moeder zo'n nijdige en vinnige vrouw is. Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk om mee om te moeten gaan. Hopelijk heeft ze ook haar goede kanten en kan je haar er misschien eens over aanspreken?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.