• Haaj mensen (:

    Yeah i know, k ben n beetje laat maar toch ;X ;]
    K heb morgen dus een luistertoets van engels. T is een landelijke toets van cito, dus alle scholen hebben deze cito-luistertoets.
    Daarom vroeg k me af of er mensen zijn die m al gehad hebbe, en nog weten waar t n beetje over gaat ^^

    K zit trouwens in 5 havo, dusja als je lager/ander niveau zit, heeft t geen nut x']

    En toen....
    Was ik aan t eind van mn verhaal, hebbe jullie 3 minuten van jullie tijd verspild, en kunne jullie weer rustig verder gaan met waar jullie mee bezig waren ;3

    Edit:
    K heb m vndaag gehad.
    I'm not really sure of iedereen tzelfde krijgt, mr voor iedereen die m nog moet krijge zal k wel zo lief zijn om mijn onderwerpe te beschrijve (:
    T eerste deel van audio ging over immigratie, het tweede deel over horoscopen+astrologie. T videodeel ging over dromen -of dromen iets betekenen, hoe katten dromen, en over REM dreams, mr wat t is weet k al niet meer x']- en t tweede gedeelte van t videodeel ging over mensen die iets hadde uitgevonden -like t beste idee vn nederland ofzow- en dan ging t met name over reggea reggea sauce ofzow x'D

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:17 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik ook.
    Ik heb die de eerste twee uren. Ik ben nooit wakker om half 9. Nu kan ik een uur eerder opstaan puur om wakker te zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet 'm nog krijgen, waarschijnlijk volgende week. Veel succes!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb 'm vrijdag of zo, maar ik zit in 4 TL.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sorry, ik doe gymnasium (nerd)


    Felix

    Ik heb hem een jaar geleden gehad, maar hij is toch elk jaar anders?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb hem ook morgen, ook die cito haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @ Immortal,
    Ja k heb m ook de eerste 2 uur vndaag -.-
    Merja, dn zijn we er ook meteen vanaf (: Niet dat dat veel uitmaakt, t blijft kut haha x']


    Inspiration can hit you any time

    mijn klas heeft hem pas volgende week dinsdag :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nope. 4 HAVO maar heb per toeval ook een luistertoets vandaag :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells