• Vandaag kregen we dus te horen dat we voor volgende week een opdracht moeten maken voor CKV. Het is een heel klein opdrachtje en die moet je met z'n tweeën maken. Het meisje waarmee ik werk wilt dus nu niet eraan werken, omdat ze zogenaamd geen tijd heeft. Dus ik vroeg of ze geen uurtje vrij kon maken, maar dat wilde ze dus niet. Rara, wie nu alles moet maken? Jep. Ik.
    En het feit dat we een stom onderwerp hebben, zorgt ervoor dat ze er nog minder aan wilt werken.
    Hoe haal ik haar dus zo ver dat ze haar werk maakt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dreigen met dat je tegen de leraar zegt dat ze niks doet. En als ze echt niet wil helpen, lever je of alleen je eigen helft in, of je zegt het gewoon tegen de leraar/lerares.


    As travars

    gewoon meppen - oké niet doen -

    uhm bedreigen, dat ze dan geen opdracht heeft en dat het cijfer niet voor haar geld.


    They fell in love, didn't they?

    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)

    MICKEY schreef:
    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)
    k denk dat ik dat dan maar ga doen =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    MICKEY schreef:
    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MICKEY schreef:
    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)


    Food.

    MICKEY schreef:
    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)

    Dat. Alleen als je de opdracht inlevert dan zou ik de situatie ook even uitleggen. Anders gaat ze je partner misschien opzoeken -want ze zal vast wel een lijstje hebben met de groepjes- en die alsnog dat cijfer geven. En anders zal ze zich afvragen waarom je dan alleen was terwijl er nog iemand over was. Dus gewoon uitleggen wat er aan de hand is.
    Met mijn opdracht van CKV was dat ook zo en toen heb ik gezegd dat ik het alleen gedaan hebt omdat de samenwerking niet goed verliep en toen kreeg ik als enige het cijfer. Die anderen hadden gewoon helemaal niets gedaan met het idee van 'we zien wel' en die hadden een onvoldoende gekregen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    MICKEY schreef:
    Die opdracht zelf maken, haar naam er niet onder zetten. Werkt prima :Y)

    Echt hé :'D


    Hope goes lost but never dies.

    wat moet je maken?


    <3

    Dreig inderdaad gewoon met wat MICKEY zegt. En doe dat gewoon als ze dan nog steeds niet doet, je hebt haar gewaarschuwd dan. (:

    Ze vroeg vandaag aan mij hoe ze alles kon vinden op het internet dus ik denk dat ze er wel wat aan gaat doen. Anders ga ik met de lerares praten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat. Alleen als je de opdracht inlevert dan zou ik de situatie ook even uitleggen. Anders gaat ze je partner misschien opzoeken -want ze zal vast wel een lijstje hebben met de groepjes- en die alsnog dat cijfer geven. En anders zal ze zich afvragen waarom je dan alleen was terwijl er nog iemand over was. Dus gewoon uitleggen wat er aan de hand is.
    Met mijn opdracht van CKV was dat ook zo en toen heb ik gezegd dat ik het alleen gedaan hebt omdat de samenwerking niet goed verliep en toen kreeg ik als enige het cijfer. Die anderen hadden gewoon helemaal niets gedaan met het idee van 'we zien wel' en die hadden een onvoldoende gekregen x'D


    Bij mijn assessment vorig jaar deed iemand ook haar werk zijn. Daarnaast stuurde ze haar gedeelte eerst naar de docent en liet het haar nakijken en toen het goedgekeurd was haar deelvraag stuurde ze het naar ons met de mededeling, het is al goedgekeurd dus jullie hoeven er niet meer naar te kijken.
    Toen kwam het verhaal dat ze depressief was en vervolgens deed ze niks meer.
    Toen het verslag klaar was kwam ze naar ons toe dat ze een deelvraag die met zijn tweeën moest gebeuren, dat ze die wel gewoon zou doen, maar ze hoopte wel dat we haar naam onder het verslag gingen zetten.
    Toen we gingen reflecteren kwamen we erachter dat ze helemaal niets gedaan had, ten aanzien van ons gedeelte + nakijkwerk.
    We hebben besloten om de opdracht in te leveren en het verhaal uit te leggen waarom haar naam er niet onder stond.
    Wij hadden een goed en zij onvoldoende x'D

    Maar kortom, je leert/studeert voor jezelf en niet voor een ander. Kom voor je zelf op en laat merken dat jij school wel belangrijk vindt, ondanks dat het misschien wel niet een 'leuke' opdracht is. (;


    La credenza è una medicina contro il timore