• Ok het zit dus zo, er is iemand die ik heel leuk vind, laten we hem Kees noemen. Kees is 21 en ik ben 17, hij is super lief voor me en als we samen zijn dan lijkt het ook alsof we een relatie hebben. We 'daten' nu 4 maanden en hij heeft altijd gezegt dat hij nog geen relatie wilde (heeft een maand voordat wij elkaar leerde kennen een relatie van 2,5 jaar achter de rug). Nou daar had ik respect voor, snapte ik ook heel goed.

    Maar nu zijn we dus 4 maanden verder, het is aardig serieus, hij zegt dat hij van me houd, en ik hou ook echt van hem en laatst versprak hij zich en zei hij dat we een relatie hadden dus ik denk da hij zich nu ook begint te bedenken. Maar dat mag ook wel toch? We daten 4 maanden en mijn eerste keer is ook met hem geweest op mijn verjaardag dus... ;$

    Wat vinden jullie, zal ik het hem binnenkort eens goed vragen of nog even zo laten en afwachten of hij er zelf mee komt?


    -

    Je kan er altijd eens over beginnen (:

    Niet geschoten is altijd mis.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    uh wat is het verschil tussen 'we daten 4 maanden' of 'we hebben een relatie' ?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Het klinkt wel als een relatie inderdaad. En als hij zich al versprak...


    Felix

    fataal schreef:
    uh wat is het verschil tussen 'we daten 4 maanden' of 'we hebben een relatie' ?

    het is niet echt officieel, we zijn niet 'samen' snap je? Ja ik weet het ook niet meer, ik ging hem laatst naar de bus brengen en hij houdt niet van handje vast houden in het openbaar, maar hij pakte toch echt mijn hand en kon niet van me afblijven... Ik snap het allemaal niet meer :')


    -

    Zelf zou ik nog eventjes afwachten ;) Kijken of het over een maand nog zo goed gaat! En dan zou ik het serieus gaan vragen :)

    Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    het is niet echt officieel, we zijn niet 'samen' snap je? Ja ik weet het ook niet meer, ik ging hem laatst naar de bus brengen en hij houdt niet van handje vast houden in het openbaar, maar hij pakte toch echt mijn hand en kon niet van me afblijven... Ik snap het allemaal niet meer :')


    Nou, als je het gezellig en goed met hem hebt, dan is het toch goed? En hoe je dat dan precies noemt, lijkt mij persoonlijk niet zo belangrijk, maar als je het zelf wel belangrijk vindt, dan zou ik hem gewoon vragen of hij misschien toch niet klaar is voor een 'serieuze relatie' met jou..


    It ain't broke, so don't fix it.

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    het is niet echt officieel, we zijn niet 'samen' snap je? Ja ik weet het ook niet meer, ik ging hem laatst naar de bus brengen en hij houdt niet van handje vast houden in het openbaar, maar hij pakte toch echt mijn hand en kon niet van me afblijven... Ik snap het allemaal niet meer :')

    Vraag hem om verduidelijking? :'D
    Dat komt immers ook minder opdringerig over dan: 'Hebben we nu een relatie of niet?' 8D

    nerveus schreef:
    Zelf zou ik nog eventjes afwachten ;) Kijken of het over een maand nog zo goed gaat! En dan zou ik het serieus gaan vragen :)

    Succes!

    uhu, ik vind het heel moeilijk want het liefst zou ik hem echt van mij willen noemen en trots kunnen zeggen dat dat mijn vriend is...


    -

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Vraag hem om verduidelijking? :'D
    Dat komt immers ook minder opdringerig over dan: 'Hebben we nu een relatie of niet?' 8D

    haha ja, you're right (:


    -

    fataal schreef:
    (...)

    Nou, als je het gezellig en goed met hem hebt, dan is het toch goed? En hoe je dat dan precies noemt, lijkt mij persoonlijk niet zo belangrijk, maar als je het zelf wel belangrijk vindt, dan zou ik hem gewoon vragen of hij misschien toch niet klaar is voor een 'serieuze relatie' met jou..

    ja nou het lijkt me wel logisch dat je uiteindelijk zoiets een relatie noemt, niet dat het heel belangrijk is, het verandert niks maar toch, ik zou het een fijn gevoel vinden (:


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    ja nou het lijkt me wel logisch dat je uiteindelijk zoiets een relatie noemt, niet dat het heel belangrijk is, het verandert niks maar toch, ik zou het een fijn gevoel vinden (:


    Dan moet je hem gewoon vragen hoe hij hierover denkt en wat zijn mening is..


    It ain't broke, so don't fix it.

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    haha ja, you're right (:

    I'm always right :9~

    Ik zou het gewoon voorzichtig vragen, als je al vier maanden met elkaar 'date' kun je dat toch gewoon doen? Ik snap dat zo'n onderwerp gevoelig bij hem ligt, maar voor jou zou het fijn zijn als hij wat duidelijker was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    fataal schreef:
    (...)

    Dan moet je hem gewoon vragen hoe hij hierover denkt en wat zijn mening is..

    jep, gonna do that (:


    -

    Arrow schreef:
    Ik zou het gewoon voorzichtig vragen, als je al vier maanden met elkaar 'date' kun je dat toch gewoon doen? Ik snap dat zo'n onderwerp gevoelig bij hem ligt, maar voor jou zou het fijn zijn als hij wat duidelijker was.

    inderdaad, je legt precies uit hoe ik me voel, soms ben ik zo onzeker!


    -