• Bonjour! :9~

    Aangezien het toch wel een gat is in jullie cultuur als jullie dit liedje niet kennen, open ik maar even een topic. :3

    Het is een liedje van de groep Foals die afgelopen zomer ook op Pukkelpop stond. Daar heb ik ze spijtig genoeg gemist, want toen kende ik ze nog niet. Dat ik ze niet live heb kunnen horen, is echt heul kut, want dat liedje vind ik persoonlijk het mooiste liedje dat ik ooit al gehoord heb, gewoon die hele sfeer raakt mij helemaal.

    Niet meteen wegklikken als je het te saai vind, het is niet heel de tijd zo, geef het een kans. :Y)

    En tell me what you think natuurlijk!


    Ik vind het eigenlijk wel wat hebben! :)


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Woehoeh, toch iemand! :Y)

    Omfg gaaf ;o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik houd echt zoveel van Foals (mijn username was eerst ook Foals) :9~
    Ik heb ze op Pukkelpop gezien, waar ze echt goed waren! En bijna nog een concert daarna :')
    Ik vind de liedjes op het begin trouwens een beetje moeilijk om in te komen, maar zodra je het een paar keer heb geluisterd is echt die hele CD goed.
    Maar ik heb met dit liedje dat het gewoon helemaal compleet/af is, perfect enzo, ah dit is zo'n goed nummer :'D

    -Foals is echt een van mn lievelings bands


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat heb ik trouwens ook bij Blue Blood, dat het liedje gewoon af is, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maarja :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik hoorde ze laatst op de radio, klonk wel goed (: Zal deze even beluisteren ^^

    O! Ik ken hun weeeeel. Een paar jaar geleden zag ik eens een clip van ze, met die harten :'))

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'