• Er werd aangebelt, ik keek door het kijkgat van de deur, ik had zo iets van 'Euh? Moet ik wel open doen?' Ik pak de sleutels doe toch maar open. My god! Ik schrok me letterlijk dood! Die man was gewoon echt het standaard plaatje van die misdaad series. CSI etc En dat kapsel, dat was echt eng x'd
    Ik sprong zo recht overeind, en in een poging mijn zelfrespect te bewaren hield ik de deur toch maar open. Zegt hij zo lachend:
    'Niks erg hoor, haha! Is je papa of mama thuis,' -Was echt zo'n kinder-tekenfiguur stemmetje x'd-
    Ik weer aarzelen of ik het moest zeggen maar zei toch mee:
    'Euh, nee...' 'Oke, dan kom ik er later op terug daag!'

    Omfg! Zo zie je maar weer wat voor een vooroordelen er weer worden gemaakt.

    Ik zei daar wel, om zijn zelfrespect te bewaren, maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik gewoon een doetje ben -.-'

    Ik ben ook een duts, you're not alone! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het ook nooit prettig om de deur open te doen voor een vreemde kerel als ik alleen thuis ben hoor, niks raars aan (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    haha, ik zou me ook doodgeschrokken zijn, maar het is wel grappig x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Whaha, dat klinkt wel grappig xD
    Ik zou niet eens de deur opendoen :P


    “Love is a contradiction.”

    Haha, jij bent geniaal. Gewoon door zo te reageren, opzich is dat wel een goede reacite hoor, dat je gelijk alert bent bij zulke mensen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Qlimax schreef:
    Ik vind het ook nooit prettig om de deur open te doen voor een vreemde kerel als ik alleen thuis ben hoor, niks raars aan (:

    "In de buurt van Tilburg is een meisje haar huis uit gelokt"
    "In de buurt van Tilburg is een meisje van ahar fiets af getrokken"
    "In Tilburg zijn 2 kinderen vermist"
    Ik doe de deur nooit meer open ;-;

    Ik mág de deur niet eens opendoen als ik alleen thuis ben, maar ik snap dat je dat eng vond. Maar het is ook heel vervelend als ze je door het raam gewoon voor de tv zien zitten en het lijkt alsof je te lui bent om even open te doen. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nooit zín om de deur open te doen, kopen ze met zo'n busje, ''Heeft u nog geld?'' Denk ik echt zo van opsodemieteren ik heb geen geld. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rickjuh schreef:
    Haha, jij bent geniaal. Gewoon door zo te reageren, opzich is dat wel een goede reacite hoor, dat je gelijk alert bent bij zulke mensen.

    x'd Goed? Ik vind het redelijk dom dat ik een beetje mijn "normale" leven riskeer om een beetje stoer te gaan doen voor vreemde, door de deur open te houden x'd
    SEMISLEKKER schreef:
    Ik heb nooit zín om de deur open te doen, kopen ze met zo'n busje, ''Heeft u nog geld?'' Denk ik echt zo van opsodemieteren ik heb geen geld. ;$

    Ik pleur dr altijd 5 cent in en doe alsof het 2 euro is, dan blijven ze teminste stil x'd