• En dan wel de nieuwe parfum die ik zojuist gekocht heb :Y)
    Ik heb hem vaker in de winkel gezien, maar hij was echt gewoon te duur voor mijn portemonnee... Maar aangezien ik dinsdag jarig ben geweest en geld heb gekregen kon ik hem nu wel kopen <3
    Ik ben gewoon verliefd :Y

    Wat zijn jullie favoriete geurtjes?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat leuk! Ik vind mijn Versus Versace Red Jeans Woman echt lekker ruiken :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh, ik heb die ook en hij is echt gewoon fantastisch :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh, die ziet er leuk uit! Ik heb helaas ook een redelijk dure smaak wat geurtjes betreft. Mijn grote favoriet is Oh Lola van Marc Jacobs.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Woodhouse schreef:
    Oh, die ziet er leuk uit! Ik heb helaas ook een redelijk dure smaak wat geurtjes betreft. Mijn grote favoriet is Oh Lola van Marc Jacobs.



    Hahaha, ik bewaar ook de mooie flesje altijd xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het potje ziet er leuk uit. :'3
    Ik heb niet echt een favoriete geur, maar ik vind deze 2 die ik heb wel lekker ruiken. :Y)

    Het zijn wel eau de toilettes. De eerste vind ik iets lekkerder ruiken dan de tweede.
    So...? Eternal

    Versace Bright Crystal



    Ik wil een tuin vol egels

    Hoi iedereen! Ik heb voor kerstmis een parfum met bijhorende bodylotion gekregen! En hij ruikt echt omg zo lekker ik heb er een fotootje van

    https://images.superwinkel.nl/groot/P000025.jpg



    P.s. Ik hou de mooie flesjes altijd bij je kan het altijd als versiering gebruiken;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful


    Sorry de foto van de vorige werkte niet hoop dat deze wel werkt


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik heb echt een hekel aan parfum. Vooral omdat ik een hele sterke neus heb hahahah

    Die Nina had ii vroeger ook, maar diw kon ik van de een op de andere dag niet meer uitstaan. Zelf zweer ik bij Versace en soms bij Versace Bright Crystal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik geef niet zoveel om parfum. Doe mij maar een deodorant die lekker ruikt. :Y)


    26 - 02 - '16



    Flowerbomb van Viktor & Rolf is echt m'n shit.


    i put the fun in funeral

    Ik gebruik deze al lange tijd.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik zou echt niet kunnen kiezen welke parfum ik het lekkerste vind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben gek op Fly High van Mexx (volgens mij) Vind hem heel goed bij me passen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor Wish van Chopard gaan. Het ruikt erg lekker en zit in een leuk flesje.


    26 - 02 - '16