• Ja, mijn broertje is 14 en ik ben bijna 17, en hij is ongeveer 10 cm langer dan ik, nu hij bezig is met zijn groeispurt en ik (bijna?) niet meer. Ik ben rond de 1 meter en 70 cm.
    En onze ouders zijn sowieso langer dan wij.

    Hebben jullie dat ook?

    Dat heb ik bijna, mijn zusje van 12 moet nog ongeveer 4 centimeter en dan heeft ze me ingehaald. ;s


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee :') Ik ben veel langer dan mijn moeder, maar mijn vader is weer veel langer dan mij ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben zowel jongste als kleinste.
    Alhoewel. De vriendin van mijn broer is kleiner.(krul)


    effort never betrays you

    Ik ben de jongste en de langste,ik ben 1,77,mijn vader 1,75 en mijn zus rond 1,70


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben langer dan mijn ouders .. ben ik laatst achter gekomen, lol, en mijn broer is ook langer dan mijn ouders, en langer dan mij.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ben ook bijna 17 en mn broertje 14. En hij steekt ook al ver boven mij uit. Ik ben 1.64, net zolang als mijn mama. En mijn papa is 1.76.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik, haha. Iedereen is langer dan ik.


    Your make-up is terrible

    Ik ben de jongste thuis, maar ik ben wel groter dan mijn moeder en mijn zus. Gelukkig zal ik mijn vader en twee broers nooit inhalen, haha :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik ben de jongste en kleinste :( kben 1.68 mn zus 1.73 madre 1.76 en mn vader 1.82? ofzo Nou ik ben iig dus vet klein en kgroei ook niet meer..

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:11 ]

    Ik ben even lang als mijn ma ;3


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    Ik, haha. Iedereen is langer dan ik.


    Dat heb ik dus ook, hahaha met me 1.58 (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben enig kind thuis, geen broers of zussen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Neuh. Wij zijn allemaal klein.
    Mama: 1.56
    Ik: 1.56
    Zuske: 1.58
    Papsie: 1.72 :'D
    Dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij mij thuis is iedereen groter dan ik. Mijn ouders, mijn broer en mijn zusje van 16 is ook groter. Ik ben 19 en 1.63 :') dat is ook de lengte die ik zal blijven.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik ben 1.60, ik ben het gewend om naar iedereen op te moeten kijken en ik haat het.


    #WWED - What Would Emma Do?