• 26 minuten over 12 vannacht heeft Bild.de een nieuw artikel over Bill geplaatst. Ik heb het even voor jullie vertaald.

    Is Bill een beetje anorectisch?

    Duitslands succesvolste rockband ‘Tokio Hotel’ op internationalen zegetocht; iedere dag op reis, stress, optredens, jubelende fanmassa’s.. Maar doet het beroepssucces zanger Bill Kaulitz (20) privé ook goed? Sinds zijn optreden bij ‘Wetten, das..?’ twee weken geleden, maken fans op internetfora zich zorgen, omdat Bill zo dun geworden is. Er word zelfs verwacht dat het door anorexia komt!

    Sebastiaan K. uit Dortmund schrijft:“Bill ziet er simpelweg ziek uit. Tegenover hem is Kate Moss een dikke koe.” Julia uit Bremen:“Bill zou zichzelf is wat tijd voor te eten moeten nemen.” Stephanie uit Wiesbaden:“Hopelijk is Bill niet anorectisch.”

    BILD confronteerde Bill met de geruchten en ervoer schrikbarend de feiten over Bill’s voedselpakket.
    “Soms eet ik de hele dag niets en drink ik alleen maar koffie.” Zegt Bill. Hoeveel hij weegt? “Geen idee, ik weeg mezelf niet.” Heeft hij een eetstoornis? “Nee, ik vergeet soms gewoon te eten. De volgende dag eet ik dan weer gewoon normaal.” Artsen vinden Bill’s eetgewoonte alles behalve normaal. Dr. Ulrich Rau van ‘Fachzentrum für gestörtes Essen’ –Centrum voor eetstoornissen- in Bad Oeynhausen:“Bill ziet er onder gewichtig uit, zijn eetgewoonte is gevaarlijk voor zijn gezondheid. Hij zou zich eigenlijk in behandeling moeten laten nemen.”


    Overdrijven is natuurlijk ook een kunst, maar ze hebben wel gelijk om het feit dat hij een ongezonde leefstijl heeft, maar daar hoef je natuurlijk geen professor voor te zijn wil je dat opvallen (krul)(nerd)

    Bron:BILD

    EDIT: Ofcourse heeft Bill geen anorexia, maar je weet hoe de duitste roddelbladen zijn. En als je hem op straat zou zien lopen zonder hem te herkennen zou waarschijnlijk bijna iedereen denken dat hij 1. een wijf is en 2. Anorexia heeft, omdat hij echt eng smal is, maar zijn bouw is ook gewoon heel fragiel en daar kijken mensen nooit naar.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik las het inderdaad.
    Tja. Hij is extreem dun, gezien zijn lengte, maar ja. Ik denk niet dat je er veel aan kan doen. En hij is het nog altijd die de beslissing neemt om wel of niet naar de dokter te gaan..


    -

    Hij is inderdaad dun, maar ik vind dat ze wel wat overdrijven. Het is zijn leven, dus hij beslist hoe zijn levensstijl is en of 'ie naar de dokter gaat. :]

    ik ken wel meer echt heel dunnen jongens. en die hebben ook geen anorexia ofzo.

    Whaha volgends mij is dat gewoon klink klaare onzin,Bill is dun dat weten we allemaal maar anorexia?Nee dat geloof ik niet en anders moet Bill het zelf bevestigen dat hij dat heeft anders geloof ik er geen bal van.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik maakte me ook al wat zorgen om hem. Maar Anorexia? Nee, dat denk ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Anorexia niet denk ik. Maar dun is hij wel. Iets té dun als je het mij vraagt


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Alle lange jongens die ik ken zijn dun,en die hebben geen anorexia. Hoe langer je bent,hoe slanker meestal,ik denk dat kleine mensen eerder dik worden,of dat ligt aan mij hoor maar dat denk ik. Met Bill is niks mis,en al was dat wel zo,dan kiest hij zelf of hij naar de dokter wilt.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Anorexia denk ik niet, maar hij mag best wel wat aankomen Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind het echt wel sneu voor hem , dat ie dit keer op keer moet horen en/of lezen.
    maarja, hij mag wel regelmatiger gaan eten. Dat zowieso.
    Aber ik geloof niet dat ie nou ano heeft ofzo....
    Hij kan gewoon alles (of niks dan) eten zonder dat ie bijkomt -is stikjaloers daar op-

    Bild sucks big time. Maar ik ben het er wel mee eens dat die jongen spoedig moet beginnen wat kilo's aan te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo is zijn bouw nu eenmaal, maar ookal is zijn bouw smal hij is nu wel heel erg dun. Maar goed, ik denk niet dat het anorexia is, teminste dat hoop ik niet. Ik maak me al een jaar lang zorgen om hem.


    -

    Ik vraag me af of ze dat nooit niet beu worden om dat te blijven zeggen en in de media te laten komen? Het stomste is dan nog, dat je filmpjes ziet, je hem dan nog ziet snoepen en doen (': Kan die jongen er nu aandoen dat zijn bouw gewoon zo is, ik zouw dat ook wel willen hoor Oo' En dan gewoon om het feit dat hij soms niet eet, hij kan er toch ook niets aandoen dat hij er gewoon soms geen tijd voor heeft. Naja, de media sucked echt in sommige dingen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 16:14 ]

    HAHAHHA
    Nu staat het zelfs bij MSN Today, als je je aanmeldt zegmaar.
    'Tokio Hotel-zanger graatmager.'


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=65926


    blame the bully.

    Willom schreef:
    HAHAHHA
    Nu staat het zelfs bij MSN Today, als je je aanmeldt zegmaar.
    'Tokio Hotel-zanger graatmager.'


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=65926

    Die 2e foto, daar zie je zijn ribben als je heel goed kijkt.
    En die 2 foto's erna zijn ook heel erg.
    Vooral die waar bij staat 'ingevallen wangen'.
    Hij ziet er erg slecht uit.
    Vroeger had hij dat niet, nu wel.
    Arme Bill.
    Hier ziet hij er ook beter uit, geen ingevallen wangen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:49 ]

    en daar gaan we weer --
    Is Bild niet de grootste roddelkrant van Duitsland? :X
    Bill is idd wel mager, heel mager voor zijn lengte. Maar er is een verschil tss mager zijn en anorexia hebben..