• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Arrow schreef:
    Wacht even, er is nog iemand die misschien wil en die moet dan eerst ff dit topic vinden :Y)


    Haha, geef der een link zou ik zeggen? :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    (...)

    Haha, geef der een link zou ik zeggen? :9~


    Al gedaan (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naam: Adam Nathaniel Serano
    Leeftijd: 24
    Part of the crew: Gewone crew.
    Uiterlijk: Adam heeft donker haar en donkere ogen. Zijn huid is heel licht getint, door zijn latino-achtergrond. Adam is vrij gespierd, door al het vechten. Hij is 182 centimeter lang.
    Karakter: Adam vindt het moeilijk om mensen te vertrouwen, maar als je zijn vertrouwen wint, zal hij je ook zeker helpen. Over het algemeen is hij een hele aardige jongen, maar er zit wel Spaans temperament in hem. Hij is dus nogal opvliegerig. Verder is hij zelfverzekerd en vrolijk en volgt hij zijn eigen weg. Hij is zeker bereidt te vechten voor de crew en zijn kapitein, want dit is vrijwel alles dat hij nog heeft.
    Extra: Wanneer de crew aan land is houdt Adam ervan een lang stuk te gaan hardlopen. Ook houdt hij ervan om onbekende gebieden te verkennen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Hoe lang nog ongeveeer?


    Your make-up is terrible

    Zullen we dan maar beginnen? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, laten we beginnen.
    Maar misschien is het handig als Assassin weer begint?
    Dan hebben we een beetje richting ofzo.
    -Dude, mag ik je Nikki noemen, das makkelijker :').


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Isgooed, en ja, je mag me Nikki noemen hoor x'D


    Your make-up is terrible

    Okay, Nikki, let's begin _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Becky McCalistar

    "Next!" Blert Jack luid. Maar er was geen volgende meer. "Zijn deze armzalige zwabbers het enige wat Tortuga vandaag de dag te bieden heeft?" Hij bekeek het kleine aantal wat bij de aangemeerde Black Pearl stond. "Nou, schiet op stinkende honden!" Blafte hij terwijl hij nog een slok rum nam en de fles in mijn handen duwde. "Let's gooo!"


    Your make-up is terrible

    Mada Lopez

    Ik luisterde naar Jack die hard schreeuwde en rolde mijn ogen, zonder dat hij dat zag. ''Gaan we ooit nog iets doen?'' jammerde ik, ''Ik verveel me.''
    Daarna sprong ik op en trok de fles rum uit Becky's handen. ''Hier daarmee!'' zei ik grijnzend en dronk de rest van de fles leeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Livia.

    Beledigd sloeg ik de fles rum die Mada Lopez mij voorhield af: ik hield niet van rum en hij was toch al leeg dankzij het gulzige gedrag van Mada. Bovendien vond ik dat Jack Sparrow wel wat minder hoog van de toren mocht blazen. Hij moest blij zijn dat we er überhaupt stonden... Ik was vandaag in een behoorlijk chagrijnige bui, merkte ik.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:48 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aricin Azure

    Met mijn blouse los wapperend in de wind kwam in aangerend. "Wacht!" Riep ik luid. "Is er nog een plekje voor deze heer op de boot?" Vroeg ik netjes. Ik had gezien dat al deze dames voor deze boot kozen, geen idee waarom, maar ik moest mee!


    Your make-up is terrible

    Jack Sparrow

    Kritisch bekeek ik deze knappe jongeman die hijgend aan kwam gerend. "Vooruit, je mag erbij!" riep ik. De balans tussen mannen en vrouwen was nu wat beter.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:52 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tobius 'Pius' Murray

    Nog steeds een beetje duizelig staarde ik voor me uit. Ik had me nog niet helemaal gerealiseerd waar ik me in had gedraaid, de kater was daarvoor nog te vers. Het enige wat ik wist, is dat ik blijkbaar één of ander contract had getekend en dat ik daardoor mijn dienst aan boord van een schip had verzegeld. En niet zomaar een schip. The Black Pearl, een boot die overal gevreesd werd en bovendien vergeven zat van de wijven. Ze was vervloekt. Ik had een beetje moeite met mijn evenwicht te bewaren en die halve gare kapitein die vanalles brulde deed mijn hoofdpijn geen deugd. Rotbeest gaf een venijnige knauw in mijn oor, ik kreunde ziek en draafde het schip op. Een piraat was ik wel, maar nog nooit had ik meegevaren op een schip dat zo vervloekt en verucht was. Ik ging dood, ik was er zeker van.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mada Lopez

    Grinnikend keek ik naar de nieuwe jongen die aangerend kwam, en hijgend wat tegen de rand aanleunde. ''En wie mag jij wel niet zijn?'' vroeg ik met al mijn charme, voor zo ver ik die bezitte. ''JACK?'' schreeuwde ik vervolgens, zonder dat ik door had dat ik recht in de jongen's oor schreeuwde.


    Big girls cry when their hearts are breaking