• Ik sneed me net per ongelijk met een scheermes, en het stopt maar niet met bloeden! Dat ding had 4 mesjes dus ik heb nu 4 diepe sneeën in mn hand, en het prikt een beetje. Ik heb t al onder de kraan gehouden en er een doekje opgelegd, maar het stopt niet.. Iemand hier in de verzorging die wel weet hoe je een wondje moet laten stoppen met bloeden? (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jij Emo xD

    -kidding -

    Doekje op doen, en als het gestopt is met bloeden niks er op doen ! dan geneest het sneller dan als je er een verbandje op doet


    I solemny swear i am up to no good

    Er met een doekje/handdoek héél hard op duwen en een tijdje blijven duwen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toen ik op vakantie in mijn toilettas graaide ging ik er ook langs en stopte het ok niet met bloeden! Je moet een plijster erom heen doen en daarna eraf halen en een nieuwe want het komt erdoorheen...
    Ik voelde het geeneens;p
    maar die velletjes wat los zitten deden wel soms pijn :S


    Me so good.

    Aansteker bij houden (': voelt misschien niet lekker though

    Ik heb werkelijk nooit begrepen hoe mensen het voor elkaar krijgen zichzelf met zo'n ding te snijden?
    Ik ben de Queen van onhandigheid, ik snijd mezelf al tijdens het smeren van mijn brood, maar met een scheermesje? Nooit :'D

    RINGDINGDONG schreef:
    ijs erop leggen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    SchoenVeter schreef:
    wrm snij je in je hand ?? ;o

    OT: gaasje erop, en een verbandje eromheen

    Ja, ik wilde m pakken maar ik haalde m perongelijk langs me hand heen.. Ik ben niet zo handig :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Drukken op de wond, en uiteindelijk desinfecteren en goed afplakken. -veel ervaring-


    Don't dream your life, but live your dream!