• We zijn eruit! Na wekenlang overleg en proefcolumns lezen, kunnen we vol trots de volgende columnisten bekend maken:

    Mississippi
    Genius
    Scandal
    Papercut
    Moby
    Cauchemar
    KirstenSnaps

    Alle overige aanmeldingen wil ik superbedanken voor hun inzending! Misschien dat jullie er volgende keer wel bijzitten (Y)

    En aan alle columnisten wil ik zeggen: succes!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 18:01 ]


    Dit is mijn signature...

    Moby schreef:
    Vraagje:
    Waar kan je álle columns vinden? :'D

    Hier.

    Maar er is er nog maar 1.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nerveus schreef:
    Neeeeee :( niet ikke (huil)

    Maar de rest gefeliciteerd!:Y)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    ow ik heb hier iets gemist , lijkt me xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heb hem gepost! 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah, dat had ik niet verwacht. De rest gefeliciteerd dat jullie gekozen waren. -om de druk nog even op te voeren- Genius was voor mij ook geen verassing dat ze wel gekozen zou worden (nerd). Ik zal eens even gaan uitvogelen hoe het allemaal werkt (krul).

    Haha hoezo was het geen verrassing dan :'D


    -

    gefeliciteerd allemaal!


    Onnellissuus Maanpaossa

    Gefeliciteerd!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Haha hoezo was het geen verrassing dan :'D
    Mensen waarderen jou manier van uitdrukken en schrijven. De manier hoe jij je verwoordt past gewoon heel erg in deze taak (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    gefeliciteerd najah zit er dus niet bij(huil) hoopte dat ik nu is niet de verliezer was maar jah ik ben gewoon geen winnaar! als het om wedstrijden enzo gaat dan. want kwa geluk heb ik allang gewonnen vind ik zelf!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ezdepiggy schreef:
    gefeliciteerd najah zit er dus niet bij(huil) hoopte dat ik nu is niet de verliezer was maar jah ik ben gewoon geen winnaar! als het om wedstrijden enzo gaat dan. want kwa geluk heb ik allang gewonnen vind ik zelf!


    Ach joh, kom op. Gewoon doorzetten het lukt je vanzelf wel. Andere hebben soms iets meer geluk dan jij. Doorzetters bereiken altijd hun doel op een of andere manier!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 18:14 ]

    Gefeliciteeerd allemaal! :'D
    Van Genius had ik het, net zoals iedereen, wel verwacht. En van Papercut en KirstenSnaps eigenlijk ook wel. (:

    Gefeliciteerd!!! :D


    Hallo