• Ik kan niet kiezen o_o Vanavond komen er drie leuke films op tv:

    - My, myself and Irene:
    Gelukkig bleef hij ook komedies maken, zoals het bizarre Me, myself and Irene. Daarin speelt Carrey de rol van de brave politieagent Charlie die last heeft van een gespleten persoonlijkheid. Doordat hij in het verleden enorm gekwetst is, heeft Charlie al zijn woede opgekropt en die komt tot uiting in zijn andere ik, Hank. Zowel Hank als Charlie worden verliefd op Irene (Renée Zellweger). En je begrijpt natuurlijk dat dit niet lang goed kan gaan...
    - Bolt:
    Bolt is een superhond. Althans, dat is hij wekelijks in zijn eigen tv-serie American Dog. Als hij plotseling van Hollywood in New York terechtkomt, kan hij ineens niet meer op zijn superkrachten terugvallen. Samen met de zielige huiskat Mittens en Rhino, een aan tv verslaafde hamster, moet Bolt zijn weg terug naar Hollywood proberen te vinden.
    - Meet Joe Black:
    De film verhaalt over De Dood die een tijd als mens onder de levenden wil doorbrengen. Ondernemer William Parrish (Hopkins) wordt op de vooravond van zijn verjaardag door De Dood uitgekozen als de ideale gids om hem te begeleiden tijdens zijn periode op aarde. Als Parrish' dochter Susan (Forlani) in een café een jonge man (Pitt) leert kennen en zich tot hem aangetrokken voelt, laat De Dood de man verongelukken en "leent" diens lichaam.
    De Dood meldt zich vervolgens tijdens een familiediner bij Parrish, en laat zich aan de familie introduceren als Joe Black. Met Parrish spreekt hij af dat "zolang hij geboeid blijft, Parrish in leven blijft". Het wordt Parrish verboden de ware identiteit van Joe Black te onthullen. Als Joe Black wordt De Dood verliefd op dochter Susan, uiteraard zeer tegen de zin van Parrish.
    In de dagen voor Parrish' verjaardag blijkt een vijandige overname van diens bedrijf te dreigen, onder leiding van Parrish' rechterhand en tevens aanstaande schoonzoon, Drew (Weber). Samen met Joe Black weet Parrish de overname te voorkomen, en Drew te ontmaskeren. Na het verjaardagsfeest overlijdt Parrish, en krijgt de jonge man zijn lichaam terug.


    Waar gaat jullie voorkeur naar uit? :'D Welke moet ik ab-so-luut kijken (cat) Of welke ga jij kijken :Y) Idk, help me! Groot dilemma.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 18:36 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meet Joe Black.
    -My,myself and Irene lijkt me persoonlijk niks
    &
    Bolt is niet echt een leuke film. Tenminste ik vond hem meer wat voor mijn jongere nichtje.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Meet Joe Black.
    -My,myself and Irene lijkt me persoonlijk niks
    &
    Bolt is niet echt een leuke film. Tenminste ik vond hem meer wat voor mijn jongere nichtje.

    Dat wilde ik ook zeggen :Y)

    Ik ken enkel bolt en de andere 2 lijken me niks aan dus keus is gemaakt (krul)


    -

    Ik hbe precies hetzelfde dilemma! x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen van allen gezien, maar zou je mij de zelders+tijden even kunnen verklappen? :9~

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 18:37 ]

    Bolt is echt super schattig en leuk :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn zus en ik gaan die laatste zien (:

    SHARONxLOVER schreef:
    Geen van allen gezien, maar zou je mij de zelders+tijden even kunnen verklappen? :9~

    http://www.tvgids.nl/ :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meet Joe Black


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Razac schreef:
    Bolt is echt super schattig en leuk :3

    Joaaa, hè. En die hamster is zo leuk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bolt word het voor mij zoiezo niet want die begint te vroeg.
    Me, myself & Irene heb ik al eens gezien, was wel aardig.
    En Meet Joe Black heb ik nog nooit gezien, maar ik zou hem wel eens willen zien. Dus ik denk dat ik die vanavond ga kijken (:


    Dead but delicious

    Me, myself and Irene --> Heb alleen het einde gezien en dat vond ik wel vet!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ga denk ik toch voor Meet Joe Black (cat) En dan in de reclame zappen naar Bolt :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    O, Bolt begint nu al o_o Maar wel Nederlands gesproken :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Boltt, Yeahh.

    - Bericht aangepast i.v.m. overmatig gebruik hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 19:09 ]


    -