• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (mijn topics)


    someone out there feels better because you exist

    [Milkshake!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    --Darrel--

    Ik krijg geen reactie. Een zucht verlaat mijn mond. "Darla... Als je maar weet dat ik niet boos ben, dat er niets aan onze vriendschap veranderd. Ik geef nog evenveel om je, echt."
    Ik kijk om me heen en zet een aantal stappen door de bibliotheek heen. "Darla? Als je tevoorschijn komt betaal ik je lunch." Zeg ik met een lachje. Het klint wat als omkoping maar dat bedoel ik er helemaal niet mee. Ik maak wel vaker van dit soort grappen. "Darla..." zeg ij zacht zuchtend.

    --Danny--

    "Nou weg dan anders zit ik weer teveel tegen je aan." zegt Andrew en geeft me een duwtje. Ik lach even en kijk hem aan.
    "Nou dan ga ik maar hé," zeg ik met een quasi-boos gezicht en ik sta op. Dan loop ik met opgeheveb hoofd een aantal meter bij Andrew vandaan. "Kom je nog? we moeten naar de les lieverd." Zeg ik breed grijnzend. En loop naar hem terug ik pak zijn arm vast en trek hem overeind. "Hopla!" Roep ik wanneer ik op Andrew zijn rug spring. "Naar het lokaal... Uh we hebben ons rooster nog niet. Naar het rooster!" Roep ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek rond en zuchtte. Ik ging dit nooit vinden. Voor de 2e keer vandaag knalde iemand tegen me op, maar voordat ik kon vallen greep hij me vast. Toch was een kleine gil mijn mond verlaten, want ja, weet je, 2 keer vallen in 10 minuten tijd zou niet gezond zijn. "Hallo, daar zij we weer" zei Ian lachend tegen me. Serieus. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en kreeg een scheef glimlachje om mijn lippen, "Ben ik dan zo onzichtbaar of loop ik in de weg ?". Ik keek nogmaals op mijn rooster en tuitte mijn lippen, "Engels" stelde ik toen vast.

    [Oké, dat klopt misschien niet echt, is Ian laatstejaars ?]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:12 ]

    Ian Silvas

    Ik lach evrn. 'Nee je bent niet onzichtbaar en loopt ook niet in de weg,' lach ik. 'Ik liep niet op te letten, sorry.' Ik kijk haar even aan. 'Engels,' gzeg ik vragend. 'Dat heb ik ook,' grijns Ik. Ik pak haar pols. 'Maar dan loop je wel verkeerd,' lach ik en kijk haar aan. dan trek ik haar achter me aan. Als ze naast me loopt laat ik haar los. Ik kijk haar aan. 'Waarom ben je naar een nieuwe school gekomen,' vraag ik haar en kijk haar even aan. Met een glimlachje kijk haar aan en ga even met een hand dokr mjjn haar.

    [hij is 18]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:19 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zara Elisabeth McFly.

    Hij greep me bij mijn pols en trok me de juiste kant op, "Wel, goed om te weten dat het niet aan mij lag, ik begon me al vragen te stellen waarom je steeds tegen me aanloopt" vertelde ik met een lachje. Ik likte even over mijn lippen heen en probeerde te onthouden hoe we liepen. Blijkbaar was hij ook laatstejaars, goed om te weten. Niet dat hij me zou blijven aanspreken, ik was geen cheerleader. Hij had me ondertussen al losgelaten wat me ergens opgelucht liet voelen. Ik wist het niet, het zou best vreemd zijn moesten we binnenkomen en zijn hand lag nogsteeds om mijn pols. Ik keek naar hem en beet op mijn lip, "Gewoon" zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde, "Ik vond mijn vorige school niet gezellig meer". Ja, goed bezig Ellie, dat gaat hij zeker geloven.

    Andrew Brown

    'Nou dan ga ik maar hé' zegt Danny zogenaamd boos en loopt weg.Ik kijk rustig Danny achterna, hij komt toch wel weer naar me. 'Kom je nog? we moeten naar de les lieverd.' zegt hij dan en voor ik in actie kan komen heeft hij me al omhoog getrokken en springt op mijn rug. 'Ow meneer denkt dat ik hem rustig door de school heen ga dragen?' vraag ik lachend en begin daarna te lopen. 'Naar het lokaal... Uh we hebben ons rooster nog niet. Naar het rooster!' zegt Danny en ik bijt op mijn lip. 'Ja uhh, waar is dat?' vraag ik lachend. ik ken hier totaal nog niet de weg maar ja, gelukkig heb ik Danny die met me meeloopt.

    Jayson Cole

    Als ik naar het lokaal loop pak ik mijn mobiel erbij en zie dan pas het smsje van Jasmine. Ik ga nu naar het lokaal. Zie je in de pauze wel x stuur ik naar haar en loop rustig naar het lokaal toe waar ik nu les heb. Ik leg mijn tas op een van de tafels en ga zitten. Mijn skateboard staat naast me en ik draai rustig wat aan de wieletjes. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar wie der nu bij mij in de klas zitten. Dat wist ik nu nog helemaal niet.

    Danny

    Andrew begint te lopen en ik houd hem stevig vast. 'Ja uhh, waar is dat?' vraagt hij dan. Ik grinnik even.
    "Over twee en halve meter, rechts afslaan." Zeg ik met een tom-tom stem. Ik ijf zo serieus mogenlijk. "U bereikt uw bestemming over dertig seconde aan uw rechterkant." Breng ik weer serieus uit. Ik leg mijn kin op Andrew zijn hoofd aangezien ik net boven hem uitsteek. "Ow ik heb net besloten dat ik vanmiddag met jou mee ga en dat ik blijf overnachten. Ik moet je lichaam tegen het mijne hebben." Zeg ik dan en glimlachend kijk ik vooruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Jade Maysilee Ruby
    hij liegt eerst dqt hij het wel wist maar dat was een leugen. "Wacht Spaans ? Easy, ik kan perfect Spaans, want ik ben Spaans" Grijnsde hij. Hij zette zijn board af en pakte mijn pols vast waardoor hij me meetrok waardoor ik weer bijna uit balans raakte en ik net aan bleef staan. "Dus, waar is het, voor ik weer de verkeerde kant op rijd" Zegt hij waarna hij me loslaat omdat hij anders zo te zien viel. Ik grinn even in mezelf. 'nu nog rechtdoor tweede links dan lokaar 125.' Zeg ik terwijl ik voorop rij. Als we er zijn ga ik op de achterkant staan zodat ik tot stilstand kom en hem in mijn hand neem.

    [Just on case you didn't saw it :)]
    [kan alejandro hierop reageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew Brown

    'Over twee en halve meter, rechts afslaan.' zegt die met een tom-tom stem waardoor ik in de lach schiet. 'U bereikt uw bestemming over dertig seconde aan uw rechterkant.' vervolgt hij serieus met dezelfde stem waardoor ik harder begin te lachen. Ik volg zijn aanwijzingen op en sla rechts af. 'Ow ik heb net besloten dat ik vanmiddag met jou mee ga en dat ik blijf overnachten. Ik moet je lichaam tegen het mijne hebben.' zegt hij en ik grijns even. 'Nou dat besluit van jou vindt ik nou helemaal niet erg' zeg ik grijnzend en kijk daarna om me heen. 'moeten we daar onze rooster halen?" vraag ik en knik met mijn hoofd naar een soort receptie. Fijn, nu moest ik hier echt weer helemaal de weg leren kennen. Dat was een nadeel van naar een nieuwe school gaan maar voor Danny deed ik het wel.


    Alejandro Diego Bjorn Fernandez.

    Ik liep rustig naar binnen zodra ik mijn board onder mijn arm had en ging ergens vanachter zitten. Of het me ook maar iets kon schelen dat dit iemand zijn plaats kon zijn ? Nee. Ik had losse handjes, het was het beste dat ze me met rust lieten, ook al wisten ze dat nu nog niet. Ik likte over mijn lippen heen en keek even rond. Ik zette mijn Beanie even af en propte die in mijn grijze rugzak. Mijn skateboard lag zoals gewoonlijk stevig onder mijn voeten geklemd en mijn handen lagen gewoon op de tafel voor me. Ze moesten niet verwachten dat ik mijn boeken op voorhand ging nemen hoor, ben je gek ? Pas als iemand zei wat ik moest doen, dan ging ik het doen.

    Jade Maysilee Ruby
    Ik besluit maar naast hem te zitten aangezien iedereen die ik ken niet echt spaans heeft dus zit ik liever naast hem dan naast een onbekende aangezien het dan een levende hel zou worden. Ik ging naast hem zitten bij het raam. 'Als je het niet erg vind.' Zeg ik als ik naar zijn stoel wijs naast hem. Ik bijt even ongemakkelijk op mijn lip en wacht op zijn antwoord. Ik wou eigenlijk gaan zitten aangezien als ik het niet deed een tutje het deed en anders moest ik straks naast zo een tutje zitten. Dat laatste was nog erger!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Isabelle Collins.

    Nadat Hayden kort uitgelegd had dat mijn lockernummer onderaan de pagina stond. Ze vertelde me dat ik de weg nog altijd aan mensen kon vragen en liep toen weg, met haar telefoon tegen haar oor gedrukt. Ik zuchtte even zachtjes en ging toen opzoek naar mijn kluisje. Al snel had ik hem gevonden, goed op ooghoogte, dus dat vond ik wel fijn. Ik opende het en zag al mijn boeken erin liggen, keurig op een stapeltje. Ik keek vlug op mijn rooster voor de eerste twee uur. Spaans als eerste. Net op dat moment ging de bel. Ik propte de boeken voor de eerste uren in mijn tas en snelde de gang uit, mijn rooster voor mijn neus. Waar was dat lokaal nou?
    Zodra ik hem gevonden had, liep ik naar binnen. Als laatste. Ik was net op tijd. Alle leerlingen waren al binnen en keken me allemaal aan. Tja, ik was een van de nieuwe leerlingen, natuurlijk wordt je dan aangestaard net alsof je te laat bent. Vlug trok ik mijn beanie van mijn hoofd en propte die in mijn tas. Met mijn hand ging ik even door mijn blonde krullen, voordat ik mijn donkergroene ogen op de leraar op de leraar richtte. 'Hallo, ik ben nieuw.' Stamelde ik.

    [Iemand die in dezelfde les zit en een plaats naast zich vrij heeft?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel