• Vandaag heeft een brugklasser op mijn school tegen een kluisje aangeschopt, en op de een of ander manier zijn been gebroken. Ik weet er niet veel van, maar ik hoorde dat je een stuk van zijn bot uit zijn been zag 0.o

    Er stond ook een ambulance buiten de school, en niemand mocht naar de kluisjes toe omdat daar een ambulance bed stond.
    Goh, dan begint je schooljaar ook lekker zeg. Zit je net 3, 4 maanden op de middelbare school, en gebeurd je dit(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Cheryll schreef:
    Omg, alleen maar doordat hij een kluisje dicht heeft geschopt? Doe ik zo vaak..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Gun schreef:
    Stiekem vind ik dit serieus een van de grootste faalmomenten die ik ooit heb gehoord.


    Indeed. Zoiets gebeurd zelfs mij niet XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    das best uhh... dom?
    het kan nog dommer, iemand uit mijn klas (ik zit in de vierde) deed de deur open en brak/kneusde/verrekte (ik wist het niet precies) haar hand :')
    en dat was grappig, want ik mag haar niet :)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Best wel zielig..

    Bij ons had een brugger z'n rugzak perongeluk door het raam heen gegooit:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gun schreef:
    Stiekem vind ik dit serieus een van de grootste faalmomenten die ik ooit heb gehoord.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xD Dat is gewoon lachwekkend! Echt zo'n actie voor een brugger ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahahahaha :')
    Het is eeuwig zonde dat de brugjes en tweedeklassers bij ons in een ander gebouw les krijgen...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 11:56 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Autist?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Haha balen voor m.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    haha had mij ook kunnen over komen.. maarjah onze kluisjes zitten daar veel te hoog voor..ik denk dat die jongen daar achteraf ook wel om kan lachen


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Haha, dat is inderdaad echt een dom faalmoment.
    Ik zit op voltige. Iemand die deed de autodeur open en toen knakte haar arm heel hard en het deed verschrikkelijk pijn, zei ze. Maar het idee dat ze die brak doordat ze de autodeur open deed was nogal bizar, dus ze heeft er wat ijs op gelegd en is toen alsnog weggereden.
    Dat was op een dinsdag ofzo en dat weekend daarna hadden ze het NK. Zij moet onder andere een handstand op het paard maken en allemaal mensen hoog de lucht in tillen. Dus dat heeft ze allemaal rustig gedaan en achteraf zei ze heel droog dat ze nu wel last van haar arm heeft. Die maandag is ze uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan: gebroken arm.
    En toen heb ik best wel hard gelachen toen ik dat verhaal hoorde, hoewel het wel lullig van haar arm was(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Gun schreef:
    Stiekem vind ik dit serieus een van de grootste faalmomenten die ik ooit heb gehoord.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jigsaw schreef:
    Bwhaha, wat een sukkel! 8D
    -en wat een harde kluisjes hebben jullie dan! o.o-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ocharm, maar is wel een domme actie x'D

    Wordt die wel meteen bekend. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PEDOpas schreef:
    God Straft Meteen. :Y)

    haha. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.