• Hee.
    Ik moet even wat kwijt hoor x) Ik moet van school nog twee en halve dag in halen voor stage bij de c1000 omdat ik paar x zien ben geweest. Maar ik heb dus totaal geen zin in die stage inhalen, want ik moet twee dagen van 8 tot 5. En één dag van 8 tot 12, en dat ook nog op mijn vrije zaterdag. Dus ik ging vanochtend heen, en stond daar voor de deur maar niemand deed open dus ik ben na tien minuten gewoon weer naar huis gefietst, ook omdat ik gewoon écht niet wil, maar ik had ook geen zin om daar lang te blijven staan want het is mega koud hier. Dus ik heb stage net opgebelt dat ik volgende week zaterdag wel kom, maar omg ik heb zooo géén zin weetje? Ik heb echt iets nodig om daar graag heen te willen, een soort van motivatie, maar die heb ik gewoon niet. Help? x)


    Sometimes it's best not to care.

    er werken bij de c1000 leuke jongens ^^ die je kunnen helpennn

    pseudoniem schreef:
    er werken bij de c1000 leuke jongens ^^ die je kunnen helpennn

    Neee er werken geen leuke jongens. ): Ik heb er drie weken stage moeten lopen, echt geen één leuke jongen. Het zijn allemaal meisjes daar x)


    Sometimes it's best not to care.

    Doe je een leuke opleiding? Dan moet je namelijk gewoon onthouden dat het nodig is om die opleiding af te ronden :')
    En anders misschien hopen dat er aardige meiden rondlopen? Of neem jezelf voor om die stage te doen en als je het (goed) gedaan hebt dat je dan een 'cadeau' voor jezelf koopt ofzo? Dat je dat niet eerder koopt dan dat je klaar bent met die stage :')
    En anders zou ik het niet weten. In ieder geval succes ermee :')


    To live would be an awfully big adventure