• Ik had net een topic geopend over een nachtmerrie en nu ben ik wel benieuwd waar die van jullie nu/vroeger over gaan. (;

    Vroeger; over krokodilen die me gigen opeten, slangen die mijn familie doodbeet, mijn zus die me kwam vermoorden 's ik sliep-teveel films gezien- over oorlogen.
    Nu; heb ik eigenlijk geen Nachtmerries meer. Pas geleden over iemand die iedereen vermoorde op een hele enge manier. Met een buisje zoog ze de huid weg-slechte uitleg- en dan had die iemand een deuk in zij gezicht en had hij daar een open gat vol bloed.. en daarna werd zijn hele gezicht zeg maar opgeslokt, je zag al het bloed en uiteindelijk na gesmeek van de persoon werd zijn nek gebroken.. O.o
    Engste droom ever .........


    Me so good.

    Ik heb nog nooit in mijn hele leven een nachtmerrie gehad :Y)
    Lang leve de dromevangers.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Me allerengste droom was, dat ik me kleinste zusje moest vermoorden..
    & dat leek verdomd echt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Me allerengste droom was, dat ik me kleinste zusje moest vermoorden..
    & dat leek verdomd echt..

    O; ik had een keer een nachtmerrie dat ik moest kiezen wie vermoord werd pa/ma broer/zus.. Uiteindelijk moest ik kiezen en dan most de een de ander afmaken. Maar toen veranderde het in een droom en werd ik de held en redde ik iedereen;p


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    O; ik had een keer een nachtmerrie dat ik moest kiezen wie vermoord werd pa/ma broer/zus.. Uiteindelijk moest ik kiezen en dan most de een de ander afmaken. Maar toen veranderde het in een droom en werd ik de held en redde ik iedereen;p


    bij mij bleef et een nachtmerrie en ik schrok jankend wakker..

    - en fck die dromenvangers.. heb dr 1 bij me ma en krijg alsnog dromen en nachtmerries xd dromen maken niej uit die zijn echt te geweldig ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    bij mij bleef et een nachtmerrie en ik schrok jankend wakker..

    - en fck die dromenvangers.. heb dr 1 bij me ma en krijg alsnog dromen en nachtmerries xd dromen maken niej uit die zijn echt te geweldig ;D


    Bij mij werken dromenvangers wel. DIe halen alleen maar de kwade dromen weg. Tenminste als je er in gelooft


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sinds ik een dromenvanger heb, heb ik eigenlijk geen nachtmerries meer. Maar mijn ergste zal ik wel even proberen te beschrijven (Ik heb die 2 keer gehad):
    Ik zat in zo'n mijnwagentje samen met een niet te beschrijven beest. Ik vroeg waar mijn ouders waren, hij zei dat ze dood waren. Ik klom uiteindelijk uit het karretje en kwam aan bij een immens grote struik. Daar zag ik de lichamen van mijn ouders liggen op de grond. Toen schrok ik wakker.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had ooit eens een nachtmerrie en die heb ik omgezet in een stand alone.
    Hierzo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vroeger had ik een droom dat ik in de middeleeuwen leefde en m'n vader werd ontvoerd door een heks en vermoord. Ik jankend wakker.
    Recent heb ik gedroomd dat mijn moeder aan kanker overleed en dat ik een speech moest houden op de begrafenis. Ook daar werd ik jankend bij wakker. Great..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?