• De laatste tijd val ik eigenlijk helemaal uit mijn vriendengroepje. We waren altijd met zijn vier, maar er was altijd één persoon waarmee we allemaal vriendinnen wilden zijn. Maar nu drukken die andere twee mij helemaal uit het groepje en pikken dat andere meisje helemaal in. Eerst dacht ik dat ik er nog wel een beetje bij betrokken was, maar ik krijg net zo'n sms van: ik heb zo veel zin in het weekendje met zijn drieën, word echt gezellig! Maskers, sauna, lalala.
    Blijkt dat ze het naar de verkeerde persoon heeft gestuurd. Ze hebben niet eens gevraagd of ik met hen mee wilde, waar ze nu ook naartoe gaan. Ik heb nu dus echt geen zin meer in school, want ze negeren me gewoon echt.
    Sorry dat ik zojuist een paar minuten van je weekend heb weggegooid, maar ik moest het er gewoon eventjes uit gooien.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Naja zeg :S Lekkere vrienden zijn dat! Jou zo buitensluiten. Ik heb dat ook gehad. Heb meteen geen contact meer gezocht enalles. Ben een tijdje vriendloos geweest op het gebied van vriendinnen (heb altijd al wel jongens vrienden gehad) maar nu heb ik weer een heel leuk meidengroepje op school gevonden waar ik me wel thuis voel.

    Maar ik vind dat echt heel gemeen van ze. Ik zou het tegen ze zeggen dat jij dat totaal niet leuk vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dat is kut voor je.
    maar de wereld bestaat toch niet uit alleen die mensen?
    ja, het klinkt zo ongelooflijk cliché dat ik weinig zin heb om dit te typen, maar toch: als ze jou er niet meer bij willen, zijn ze het niet waard.
    er leven heel veel aardigere mensen op de wereld. laat je niet op je kop zitten en laat zien dat jij ook heel goed lol kunt hebben zonder ze. ik heb zoiets ook wel eens gehad, dan ging ik een tijdje met andere mensen om en na een tijdje was het allemaal gwn weer hetzelfde. zo niet, dan krijg je er vast nog een heleboel leuke vriendinnen bij.

    nerveus zegt:
    Naja zeg Lekkere vrienden zijn dat! Jou zo buitensluiten. Ik heb dat ook gehad. Heb meteen geen contact meer gezocht enalles. Ben een tijdje vriendloos geweest op het gebied van vriendinnen (heb altijd al wel jongens vrienden gehad) maar nu heb ik weer een heel leuk meidengroepje op school gevonden waar ik me wel thuis voel.

    Maar ik vind dat echt heel gemeen van ze. Ik zou het tegen ze zeggen dat jij dat totaal niet leuk vind.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 11:50 ]

    Jij hebt ons, dat hebben zij lekker niet (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Komt me bekend voor ^o)
    Maar bij mij zat het wat ingewikkelder..
    Dus toen was ikook een weekje vriendloos, toen zomervakantie
    en toen heb ik gedaan of mijn neusbloed xD
    In andere woorden, hun warenmet zijn 3en dus zat
    1 van hun steeds alleen en daar ging ik dan naast
    zitten (vond haar het aardigst) en sindsdien zijn
    we erg goede vrienden (:

    en anders kan je altijd nog andere vrienden zoeken,
    er zwemmen genoeg vissen in de zee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -slaat jou vriendinnen:@-

    sorry hoor maar dit is echt zo gemeen van ze!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ah, dat is echt zo'n kut gevoel, ik ken het helemaal. Maar zoals sommige mensen hier boven al zeiden, er zijn ook andere mensen met wie je bevriend kunt raken? Als zij zo tegen jou doen verdienen ze je aandacht gewoon niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hmm das kut ik ken t alleen bij ons kwam er een ander meisje bij die ik niet echt mag ik probeer gewoon met de andere nog om te gaan maar soms trekken ze allemaal naar die andere en ik mag haar echt niet en ze loopt onwijs ye stoken

    ik hoop echt dat het bij jou goed komt en anders er lopen genoeg andere gezellige meiden op de aarde (A)
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.