• Vroeger hadden we maar 1 wc, in de gang dus.
    's Nachts moest ik vaak naar de wc, in het begin ging dit wel.
    Maar ineens kreeg ik enge dromen over een zwarte schaduw die naar binnen kwam via de voordeur,
    hij liep altijd op me af, en ik probeerde dan weg te rennen, en als hij bij me was, sprong hij bovenop me.
    Alles werd altijd even zwart en toen werd ik altijd wakker.
    In het begin vond ik het niet zo beangstigend, maar de droom kwam vaker, en des te meer ik er bang van werd.
    Ik durfde niet meer in de nacht naar de wc, en wou altijd zo snel mogelijk uit de gang zijn.

    Nu is dat natuurlijk een stuk minder, maar ik krijg altijd een naar gevoel als ik 's nachts in de gang kom.
    En wedden dat ik vanavond er weer ga over dromen, omdat dit me er nu aan doet herinneren?

    Maargoed, heb jij iets waar je al sinds klein af aan bang voor bent?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Inbraak, ik moet altijd weten of alles goed dicht zit en kijk ook alles na.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Spinnen. Ik heb echt een hele grote spinnenfobie. Soms wordt ik midden in de nacht wakker en dan MOET ik overal in mijn kamer kijken om zeker te weten dat er geen spin op mijn kamer zit, als ik er een zie flip ik helemaal, dat soort dingen.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Er hing vroeger een clown bij de deur van de wc, en toen durfde ik niet naar de wc. Even kijken of ik nog 'n foto van hem heb.

    Deze, ik vond m vet eng XD

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 19:59 ]

    Ik ben bang voor prikken. En dan niet een klein beetje, maar ik ben vroeger gewoon uit het ziekenhuis ontsnapt. En ik heb een hele sportzaal aan het janken gekregen en ze moesten me altijd apart mee nemen en met 5 mensen vast pakken of zo ;o
    Gelukkig heb ik al heel lang geen prikken meer gehad, en HOPELIJK hoef ik dat ook nooit meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik droomde altijd over geesten enzo. nu nog steeds. Maar ik word er gewoon bang van nog steeds. omdta ik er nog steeds over droom >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PEDOpas schreef:
    Er hing vroeger een clown bij de deur van de wc, en toen durfde ik niet naar de wc. Even kijken of ik nog 'n foto van hem heb.


    Ohmy, wie hangt er daar dan ook een clown? Ö


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Ohmy, wie hangt er daar dan ook een clown? Ö


    Het waren er 2 D: En ze keken je altijd aan had ik het idee x'd

    Ik heb Faalangst :(


    Happy Birthday my Potter!

    wc's.
    ik heb er oiot eens 2 uur in vastgezeten.
    en op mijn vorige school vonden ze t tuurlijk leuk om me er dan in een op te sluiten tuurlijk...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Het waren er 2 D: En ze keken je altijd aan had ik het idee x'd


    Ew, scaryy.. Laat maar geen foto zien. Ö


    I solemnly swear that I am up to no good.

    PEDOpas schreef:
    Er hing vroeger een clown bij de deur van de wc, en toen durfde ik niet naar de wc. Even kijken of ik nog 'n foto van hem heb.

    Deze, ik vond m vet eng XD


    Foto staat er > = ]

    PEDOpas schreef:
    Er hing vroeger een clown bij de deur van de wc, en toen durfde ik niet naar de wc. Even kijken of ik nog 'n foto van hem heb.

    Deze, ik vond m vet eng XD


    EEHEEWW, Gat-ver-damme.
    Why the hell hang je dat aan je wc deur? Wil je mensen afschrikken ofzo?
    Zodat ze niet meer naar de wc gaan?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    voor brand. als ik een progamma zie waarin iets in brand staat. ruik ik snachts rarae geuren en droom ik over dat het huis in brand staat ook denk ik dat ikk het brandalarm kapot gaat. ik pies net niet in mn broek met brandoefeningen op school. khad laatst oefening en ik heb astma en ik zeg tegen de leraar magik mn puffer meenemen hij zegt nee ik zo nou dan ontploft de school dan maar die leraar ging helemaal flippen . mn vriendin zit rustig haar sleutels uit de tas te pakkenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor.. helemaal niks:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik droomde vroeger over een huis dat in brand stond en dat ik er niet meer uit geraakte en ik werd toen altijd ergens in de nacht wakker en ik durfde zelfs niet meer te gaan slapen omdat ik er elke nacht over droomde. En ik ben ook al lang bang in het donker.