• Soms ga ik met mijn ouders naar Utrecht. En ik vind het wel gezellig, maar soms voel ik me net een een klein kind dat op stap is met haar ouders, terwijl ik vijftien jaar oud ben en 1.80 lang. Ik zou ook wel graag met mijn vriendinnen naar de stad willen, maar ik heb lang niet zoveel geld en meestal gedragen ze zich dan heel kinderlijk. Maar om met mijn ouders te gaan, voel ik me zelf weer dat kleine kind. En ik ben enig kind, dus loop echt als kind tussen de volwassenen, zo voel ik het. Heeft iemand dit ook of heeft iemand tips?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    jij bent erg lang voor je leeftijd :|
    anyway, toen ik 15 was vond ik het altijd heel leuk om met mn moeder te winkelen, nu nog steeds en ik ben bijna 19

    toen ik 15 was, was ik ook 1.80 x)nu nogsteeds trouwens maaaaaar je moet voorjezelf kiezen,
    het is natuurlijk wel handig als je met je ouders gaat, scheeld een hoop geld (Y)


    Vampire Heart.

    Ik ben ook enig kind en ben nu 19 jaar en herken het dus wel! Maar toch vind ik het nu echt niet meer erg en zelfs wel gezellig


    dream, dare, fly!

    Seaside schreef:
    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D

    Zelfde hiero.
    Ik haat het om met vriendinnen te gaan shoppen, omdat ze een andere smaak hebben of uren in één winkel blijven die me geen haar interesseert. En als jij dan naar een winkel wilt gaan willen ze dat niet en loop je mooi achter hen aan.
    Kijk, ik durf mijn mama zelfs nog een hand geven als ik over het straat loop. Laat ze maar kijken, ik doe wat ik prettig vind. :3


    Let the Night embrace you

    als ik shop met mijn moeder heb ik dat ook heel erg.
    en mijn moeder snapt mijn kledingkeuze totaal niet, dus dan gaat ze alles aanwijzen en pakken wat ik dan neit leuk vind., en dan draait het altijd uit op ruzie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga ook vaak met m'n moeder winkelen hoor, dat maakt toch niks uit? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, ik voel me ook echt zo'n klein kind maar wat boeit het? Er zijn wel meer mensen die met hun ouders kleren gaan kopen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    k ben 18 en ga meestal gezellig met moeders shoppen
    je moet niet denken dat je een kleinkind bent omdat je met je ouders op stap gaat het kan juist heel gezellig zijn :)

    en mijn ouders zijn nog wel eens van hier alstjeblieft.

    Gewoon lekker met je moeder gaan shoppen en er schijt aan hebben wat andere mensen ervan vinden (: Als jij het leuk vindt om met je ouders de stad in te gaan, dan moet je dat gewoon doen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Faerie schreef:
    (...)
    Zelfde hiero.
    Ik haat het om met vriendinnen te gaan shoppen, omdat ze een andere smaak hebben of uren in één winkel blijven die me geen haar interesseert. En als jij dan naar een winkel wilt gaan willen ze dat niet en loop je mooi achter hen aan.
    Kijk, ik durf mijn mama zelfs nog een hand geven als ik over het straat loop. Laat ze maar kijken, ik doe wat ik prettig vind. :3

    I'm total whit you _O_

    Wow 1.80 is wel groot, maarja kun jij ook niets aan doen (: Nouja, je hebt vast nog wel meer vriendinnen die mee naar de stad willen en die zich beetje naar hun leeftijd gedragen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rugzak schreef:
    als ik shop met mijn moeder heb ik dat ook heel erg.
    en mijn moeder snapt mijn kledingkeuze totaal niet, dus dan gaat ze alles aanwijzen en pakken wat ik dan neit leuk vind., en dan draait het altijd uit op ruzie.

    daarom heb ik nu kleedgeldxD


    Shoganai i ne~

    Laugh schreef:
    (...)

    dat dacht ik dus ook. kom ik aan met mijn 1.63 ofso. (:

    En ik dan met mijn 1m54. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga regelmatig met mijn moeder shoppen. Maar dat is gezellig en mijn moeder heeft een goede smaak qua mode betreft. Soms ga ik ook met beide ouders en dan krijg ik gewoon veel dingen. Als jij het leuk vind, moet je het gewoon doen. Boeien wat mensen van je denken, dat is hun probleem.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 16:36 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Seaside schreef:
    Oh, ik ga altijd met mijn moeder shoppen, dat vind ik fijn. Het kan me vrij weinig schelen of iemand dat er stom vind uitzien ofzo :'D


    Hope goes lost but never dies.