• Dude, ik zie echt wazig, ben moe. Dus keek ik (omdat ik me verveelde) naar Justin Bieber's "One Time". Dus bleef ik kijken, en op 0:42 stak hij dus zogezegd zijn "middelvinger" omhoog en schrok ik me een ongeluk. Bleek ik niet goed te hebben gekeken, lol. Het was zijn wijsvinger.
    Iemand zoiets al gehad?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hahahaha :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee, haha.

    Een middelvinger met een wijsvinger verwarren, nee. Maar iets niet goed zien en denken dat het iets anders is, zo vaak. xd Vooral omdat ik eigenlijk een bril heb maar bijna nooit aan doe en mijn fantasie het dus overneemt als ik iets van ver niet kan zien. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Een middelvinger met een wijsvinger verwarren, nee. Maar iets niet goed zien en denken dat het iets anders is, zo vaak. xd Vooral omdat ik eigenlijk een bril heb maar bijna nooit aan doe en mijn fantasie het dus overneemt als ik iets van ver niet kan zien. (A)


    Ja vooral dat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    haha, ik heb vaak dat als iemand zijn wijsvinger opsteekt, ik dan denk het dat een middelvinger is, blijkt het een andere vinger te zijn. XD

    Hahahahaa ;D
    ik vind het leuk dat ie zijn wijsvinger opsteekt bij i will tell you one timeeee


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Hoezo schrik je je dan een ongeluk? o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Primrose schreef:
    Hahahaha :'DD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahahaha :D ik had een keer mijn bril niet op, zo'n twee meter afstand stond een van mijn beste vriendinnen... ik zo: wie de fuck is zij en waarom zwaait zij?
    ik herkende haar gewoon echt niet zonder bril..


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    MICKEY schreef:
    Nee, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    haha, nog nooit gehad. Zou meteen weer wakker zijn!


    Don't dream your life, but live your dream!

    MICKEY schreef:
    Nee, haha.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hahahaha xD het zou is echt zo zijn dat hij in een van zijn clipjes zn middelvinger opstak xD


    Believe.

    Haha, zou eigenlijk wel grappig zijn. [a]

    hihi, slim!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood