• Hoe ga ik ooit naar een Bruno Mars concert kunnen als alles binnen een half uur uitverkocht is?
    Ik heb ook geprobeerd kaartjes te winnen, maar dat is ook niet gelukt.

    Hoe doen jullie het, Aan kaartjes komen? Gewoon 24/7 alles in het oog houden?
    Lolwhut, da's gewoon niet te doen. Schijtirritant vind ik het. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Aanmelden bij die nieuwsbrieven (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is zo irritant ö Ik wou ook eens naar het concert van de Black Eyed Peas toen ze naar België kwamen, ik had zelf de kans niet om te kijken naar tickets, alles was al uitverkocht! --'


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Seaside schreef:
    Aanmelden bij die nieuwsbrieven (:


    Oh.. Handig (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Hoe ga ik ooit naar een Bruno Mars concert kunnen als alles binnen een half uur uitverkocht is?
    Ik heb ook geprobeerd kaartjes te winnen, maar dat is ook niet gelukt.

    Hoe doen jullie het, Aan kaartjes komen? Gewoon 24/7 alles in het oog houden?
    Lolwhut, da's gewoon niet te doen. Schijtirritant vind ik het. (:

    Daar heb ik ook altijd last van! Ik blijf nog altijd hopen dat ik ooit kaartjes win, en anders doe ik gewoon alsnog een keer mee met zulke prijsvragen.In de Girlz! kun je meestal wel zoiets winnen.. deze keer kon je kaartjes voor Justin Bieber en Taylor Swift winnen.Ik wou kaartjes voor Justin Bieber winnen maar dat ging dus ook niet meer.. Nouja, volgende keer beter, toch?:)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien kan je in 't vervolg naar de ticketservice gaan en vast vragen of ze ze voor je willen bewaren als ze te koop zijn?


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    Misschien kan je in 't vervolg naar de ticketservice gaan en vast vragen of ze ze voor je willen bewaren als ze te koop zijn?


    Zouden ze dat doen dan? Vast niet (:
    Of voor een hele zak geld.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Seaside schreef:
    Aanmelden bij die nieuwsbrieven (:

    En 10 minuten voordat de verkoop begint pc aanzetten en de site laden en het juiste opzoeken en dan telkens de site vernieuwen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    En 10 minuten voordat de verkoop begint pc aanzetten en de site laden en het juiste opzoeken en dan telkens de site vernieuwen.


    Hope goes lost but never dies.