• Dit kwam even in me op D:,
    ooit zat ik in de tram toen ging mijn telefoon af dus hoorde je. Zo het deuntje van Justin Bieber zijn liedje. Gaat iemand in de tram keihar "OHMYGAAAD DAT IS JUSTIN BIEBER" gillen mijn vriendinnen & ik & de rest van de tram zaten haar gewoon uit te lachen. Zielig, maar het is echt dom als je dat gaat doen.


    - Ook wel eens iets grappigs meegemaakt in de tram?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nee, maar mijn papa heeft ook zoiets gelijkaardigs als jij voorgehad. Zijn beltoon als hij een bericht krijgt is zo het geluid van als de belletjes van kabouter Plop tegen elkaar klinken -je weet wel- En dat ging dus eens af en al die kleine kinderen meteen van 'Papaaa, kabouter Plop is hier!' Vond ik echt zo hilarisch.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Haha nee heb het nog nooit gehad, maar ik zou ook gaan lachen als ik zoiets meemaak!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ghagha echt wel geniaal
    nope nog nooit zo iets meegemaakt .

    Ik had in de klas dat mijn mobiel af ging met de ringtone van Destine... Ook beschamend want dat stopte dus niet en was ik mijn mobiel kwijt xD Nu heb ik dus die ringtone die Animale beschrijft, van kabouter plop :P


    Onnellissuus Maanpaossa

    whahahahahah


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahahaha dat is best geniaal:Y)

    Ja, ik heb ook wel eens wat doms gehad haha..
    We waren op vakantie met een stel meiden, en zaten in de trein naar Emmen om te winkelen.. We waren met 6, dus we zaten in zo'n 4-zits en 2 andere zaten ook in een 4-zits met een vreemde man erbij. En we moesten ergens om lachen en iemand knorde zo tijdens het lachen. Dus ik zo; 'Hahahahah Kim knorde jij nou?'.. Hoor je die vreemde man: 'Nee.. dat was ik'..
    Nou ik kon wel door de grond zakken:$.. K voelde me best gemeen


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HopexDream schreef:
    Haha nee heb het nog nooit gehad, maar ik zou ook gaan lachen als ik zoiets meemaak!

    Ghehe. Nee
    Maar ik zou ook keihard gaan lachen.
    Of keihard 'Baby, Baby, Baby, ohh!' gaan zingen.


    Food.