• Geloof jij in geesten? Of heb je iets engs meegemaakt, drop t dan hier! (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof erin, omdat ik mensen ken die ze kunnen zien, en dat zijn mensen die ik 100% vertrouw, want ik ken ze al heel lang en er is ook familie bij. Heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, ben er te nuchter voor.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 17:16 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, ik heb er al één gezien -no kidding-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik geloof heel sterk in geesten. Vroeger -tot zo'n drie of vier jaar geleden- riep ik er regelmatig op met mijn zus en mijn vrienden. We zijn ermee gestopt toen eentje zei dat hij ons ging vermoorden. Toen hebben we wel even een schrik gepakt.
    Ik kijk ook graag naar films over geesten, juist omdat ik erin geloof en erin geïnteresseerd ben. Veel mensen vinden dat eerder een reden om er niet naar te kijken.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Hoeveel topics zijn hier nou al over geweest? 500? Sorry, ik ben de tel even kwijt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hier zijn al zoveel topics over geweest -_-' Maar ja, ik geloof in geesten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik weet het niet
    hoe zou je een geest worden dan?
    ik ken iemand die zegt dat ze ze kan voelen, maar kweet niet of ik dat geloof.....

    als je dood gaat, blijft er dan een ziel over en wordt dat dan een geest ofsoow?

    Funeral schreef:
    Hoeveel topics zijn hier nou al over geweest? 500? Sorry, ik ben de tel even kwijt.

    Maakt niet uit, toch?:) Misschien hebben mensen ondertussen iets nieuws te vertellen erover, en dat kunnen ze dan hier doen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Miauw schreef:
    Hier zijn al zoveel topics over geweest -_-' Maar ja, ik geloof in geesten.

    Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik tegen Funeral zei; Maakt niet uit, toch? Misschien hebben mensen ondertussen iets nieuws te vertellen erover, en dat kunnen ze dan hier doen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Maakt niet uit, toch?:) Misschien hebben mensen ondertussen iets nieuws te vertellen erover, en dat kunnen ze dan hier doen!


    Dan kunnen we wel topics blijven maken over hetzelfde onderwerp. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Dan kunnen we wel topics blijven maken over hetzelfde onderwerp. --'

    dan laat jij ons toch lekker en kom je niet naar dit forum?

    Uh. Nee.

    Nymphiana schreef:
    (...)
    dan laat jij ons toch lekker en kom je niet naar dit forum?


    Ik zeg het gewoon zoals het is. Serieus, gebruik de zoekmachine of zo, al die andere topics zijn nog lang niet vol. Weetje hoe irritant het is als er elke week een nieuw topic geopend word over Geesten? --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nymphiana schreef:
    (...)
    dan laat jij ons toch lekker en kom je niet naar dit forum?

    Ja dan heb ik idd ook zoiets van, wat ga je hier je tijd dan verdoen om negatieve reacties neer te zetten? Je hebt helemaal gelijk Nymphiana!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ik zeg het gewoon zoals het is. Serieus, gebruik de zoekmachine of zo, al die andere topics zijn nog lang niet vol. Weetje hoe irritant het is als er elke week een nieuw topic geopend word over Geesten? --'

    kennelijk zijn er dan veel mensen in geïnteresseerd

    Nymphiana schreef:
    (...)
    kennelijk zijn er dan veel mensen in geïnteresseerd


    Laat maar. Als jullie zo eigenwijs willen doen, veel succes. Hoezo snel geïrrteerd? Jeesz.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.