• Ja ik vraag me toch af he,
    Bijvoorbeeld ik heb een mening.
    En iemand anders een andere.

    En dan is één andere user het met mij eens, en twee met die andere.
    Dan is die ene user van mij een asskisser, en die tegenstanders zegmaar niet?
    :') Ligt het nou aan mij, of is dat gewoon echt een kromme bewering?

    Of je het ergens mee eens bent of niet mee eens bent heeft niets met asskissen te maken, lijkt mij.
    Als de discussie is tussen 2 users hoor je er nooit iemand over. En dan alleen omdat het toevallig iemand is die MIJ aardig vind of in ieder geval die mening deelt is het helemala verkeerd. :') Dat mag dan weer niet, terwijl hier wel vriendenkliekjes van users elkaar steunen.

    Beetje ehm, childisch ofzo, dat gezeik van 'asskisser! asskisser!!!!'
    :')

    Ja het kan ook aan mij liggen hoor, dat het volkomen logisch is, maar ik zelf dacht toch wel dat het vrij, apart was.


    En doe jezelf en de rest een lol, en laat eens zien dat je als user op Quizlet hier ook normaal op kunt reageren. ^^

    Eens jouw asskisser, altijd jouw asskisser. :9~

    :') Ik weet niet wie daarmee ooit begonnen is, maar ik moet zeggen, diens niveau ligt zeer onder dat van Quizlet, gemiddeld genomen.

    Ja indd. Maar ik denk dat dit topic dadelijk weer gesloten zal moeten worden vanwege een ruzie, omdat ze zich zelf nog altijd gelijk vinden hebben. En hier dan weer precies hetzelfde gebeurt. Echt, djeesz... x.x


    Scream for mercy!

    Gelijk hebben. Iedereen wil het.
    Sommige hebben alleen niet in de gaten dat een mening gedeeld kan worden.


    BAM!

    Cherished schreef:
    :') Ik weet niet wie daarmee ooit begonnen is, maar ik moet zeggen, diens niveau ligt zeer onder dat van Quizlet, gemiddeld genomen.

    Ik dacht eigenlijk dat het niveau hier vrij laag lag. :'D Met zo'n dingen toch. :'D

    Enchant schreef:
    Ja indd. Maar ik denk dat dit topic dadelijk weer gesloten zal moeten worden vanwege een ruzie, omdat ze zich zelf nog altijd gelijk vinden hebben. En hier dan weer precies hetzelfde gebeurt. Echt, djeesz... x.x

    Hm nee ik meen dit serieus en ik ga mijn modmachten[:'DDD] gebruiken om vervelende koters hierbuiten te houden.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hm nee ik meen dit serieus en ik ga mijn modmachten[:'DDD] gebruiken om vervelende koters hierbuiten te houden.

    Oh, oh, oh! Ik ben jouw asskisser, dus je modmachten heb je op mij niet nodig. (nerd)

    Cherished schreef:
    (...)
    Hm nee ik meen dit serieus en ik ga mijn modmachten[:'DDD] gebruiken om vervelende koters hierbuiten te houden.


    Yaay, Tara komt aan de macht! :'DD

    Ontopic; Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! En anders dan ben ik maar lekker jou asskisser.:Y)


    Scream for mercy!

    RandomRhythm schreef:
    modmacht.
    M-O-D-M-A-C-H-T,
    ding ding ding-ding.
    U mag een bal pakke.

    Spaaaaaaaar mij! (huil)

    wat heeft dat met een mening te maken eigenlijk,, jij heeft een mening en die gene die zeg maar de zelfde mening heeft als jou is toch niet gelijk een asskisser? want jij zou toch ook niet gelijk tegen die andere 2 asskissers of weet ik dan ook zeggen?? ik vind het maar een beetje dom iedereen heeft zijn eigen mening, en dan hoef je niet gelijk te zeggen dat die andere maar meeloop bijvoorbeeld (weet niet of ik het goed heb uitgelegd, dus of je het snap)


    Nvt

    Niet offtopic gaan, ik meen dit serieus.
    Ik heb hier wel 30 seconden aan getypt ja.

    FallenStars schreef:
    wat heeft dat met een mening te maken eigenlijk,, jij heeft een mening en die gene die zeg maar de zelfde mening heeft als jou is toch niet gelijk een asskisser? want jij zou toch ook niet gelijk tegen die andere 2 asskissers of weet ik dan ook zeggen?? ik vind het maar een beetje dom iedereen heeft zijn eigen mening, en dan hoef je niet gelijk te zeggen dat die andere maar meeloop bijvoorbeeld (weet niet of ik het goed heb uitgelegd, dus of je het snap)

    Ja, ik snap wat je bedoelt.
    En ik ben het met je eens. Maargoed aangezien half Q het te pas en te onpas over een weer roept. :')

    Ik ga niet offtopic, dat lijkt alleen maar zo.
    Maar indeedos, vanaf het moment dat je een mod gelijk geeft, ben je een asskisser. Hoe blind kunnen misvormde pubers zijn.

    Cherished schreef:
    Niet offtopic gaan, ik meen dit serieus.
    Ik heb hier wel 30 seconden aan getypt ja.


    Sorry, maar bij jou kán ik gewoon niet serieus blijven :X


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Sorry, maar bij jou kán ik gewoon niet serieus blijven :X

    Ik weet niet of ik dat positief of negatief moet opvatten. x]
    Maar we dwalen af.