• Ik zag net zo'n jongen op zo'n skateboard, en die had een riempje vast, en die hond maar rennen, ik vind dat echt gewoon t toppunt van lui zijn.. of is dat niet zo? Ik vond het inieder geval zielig, dat hondje kon niet meer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hoezo lui? En hoezo zielig? Zoveel mensen gaan met honden fietsen en zo,dat is juist goed voor zo'n dier als het niet te veel is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is wel zielig als dat hondje echt moe was, anders zag het er vast best grappig uit (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    pas als je een hondenkenner bent kan je dat beoordelen,

    want tong uit de bek betekent niet doodop he ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat doen zoveel mensen maar dan met een fiets. Dat is juist goed voor de hond, zolang het niet te ver is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    Hoezo lui? En hoezo zielig? Zoveel mensen gaan met honden fietsen en zo,dat is juist goed voor zo'n dier als het niet te veel is.

    Ja maar hun waren niet aan het fietsen.Da hondje stopte steeds, en werd telkens meegetrokken.Da kon nog geen tel stil staan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sorenos schreef:
    pas als je een hondenkenner bent kan je dat beoordelen,

    want tong uit de bek betekent niet doodop he ;)

    Ik zeg ook niet dat ik geen hondenkenner ben ofzo, maar telkens als ie wou stoppen werd ie terug getrokken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eh met tong uit de bek betekent dat ze aan het zweten zijn. En ze zijn niet meteen moe ;) Ik fiets altijd met mijn hond zei vind het heerlijk


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik hou mijn mond wel want als ik met mijn hond ga fietsen sleurt dat beest mij ook omdat dat beest gewoon super hyper is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Decoration schreef:
    Eh met tong uit de bek betekent dat ze aan het zweten zijn. En ze zijn niet meteen moe ;) Ik fiets altijd met mijn hond zei vind het heerlijk

    Ja maarja, als een hond wil stoppen en hij trekt m weer mee, vind ik ook zielig dan..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als dat hondje die skater nog voorttrok was het heus niet moe, dan was het er gewoon mee gekapt.
    Volgens mij kan dat juist best leuk zijn hoor, niet lui, hij was dan toch zeker buiten enzo. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, dat is zielig voor die hond :( Maar dat heeft nog niet meteen met een teken van luiheid te maken. Jongens vinden dat soort dingen "cool" omdat ze dan kunnen laten zien dat ze niks hoeven te doen en gewoon op hun skateboard kunnen blijven staan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als mijn hond moe word dan zet ik haar in een mandje die ik op de fiets heb, het is zo speciaal mandje, met zo ding erop dat ze er niet uit kan springen of vallen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    nerveus schreef:
    Ja, dat is zielig voor die hond :( Maar dat heeft nog niet meteen met een teken van luiheid te maken. Jongens vinden dat soort dingen "cool" omdat ze dan kunnen laten zien dat ze niks hoeven te doen en gewoon op hun skateboard kunnen blijven staan.

    Klopt, en k ben het ook eens met Decoration's reactie.(:


    Turn it up! *