• in mijn titel moet staan 'van m'n verveling,dus niet JE verveling :')
    ik weet niet of die goed staat

    lieverds,ik verveel me én ben home alone..
    dus ik wil graag leesvoer hebben.Harry potter lees-voer
    Hier moet het aan voldoen ;

    -Het moet origineel zijn
    -Het moet geen meisje zijn die een echte bitch is,en alleen maar kattige opmerkinen maakt/geeft
    -Het moet niet te snel gaan(dus niet ; eerst mogen ze elkaar niet,moeten ze samen werken,dan zoenen ze plots,dan hebben ze,dan gaat het uit,dan gaat het weer aan,en dan is de story klaar)
    -Er moet ook spanning in zitten,dus gevechten maar ook veel romantiek!
    -Er moeten wel veel hoofdstukken zijn
    -Maar niet met héél veel tekst/woorden
    -Het mag gaan over Draco,Ron,Carlo&Harry


    ik hoop niet dat dat te veel eisen zijn ;p

    maar ik hoop dat jullie hier je story plaatsen met een stukje uitleg waar die over gaat.ik kan ze natuurlijk niet allemaal lezen maar ik ga kijken welke me aantrekt en dn ga ik lezen!!

    alvast bedankt

    xxx

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:11 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Het heeft wel nog maar 5 hoofdstukken. Maar ik ben net pas begonnen.

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Let the devil take over Hogwarts


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Battle of Hogwarts is wel koewl -niet van mij-
    Dark Roses
    Birds without wings
    Serpents kiss
    Enemies or love

    -mijn eigen stories heb ik gisteren allemaal verwijderd-


    Me so good.

    Magical Memoirs.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    Magical Memoirs.

    waar gaat je story over?

    sorry dat ik zo lui ben om op je link te klikken n_n


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)
    waar gaat je story over?

    sorry dat ik zo lui ben om op je link te klikken n_n


    Maakt niet uit, ik kopieer het wel even (:.

    ‘When friends become enemies.’


    Het jaar 1995; de dan vijftienjarige Charlie Esmé Roosemont keert vanuit Frankrijk terug naar haar geboorteland Engeland, waarna ze van het prestigieuze Beauxbatons naar het wereldwijd bekende Zweinstein wordt overgeplaatst – Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Als vanzelfsprekend hoopt ze hier, na een viertal nare jaren op Beauxbatons te hebben meegemaakt, een gezellig en vooral rustig schooljaar tegemoet te treden, maar al snel blijkt dit een onmogelijke opgave te omvatten. Zeker als een lang verloren vriend zich bij hun onverwachtse hereniging plotseling volledig tegen haar keert, en ze – in reactie hierop – een weg inslaat die ze nooit dacht en hoopte in te zullen slaan. En wat als ze dan ook nog eens verliefd wordt op zijn beste vriend en hij koste wat het kost probeert hun relatie stuk te maken? En wie is toch die onbekende persoon die haar zo nauwettend in de gaten houdt?

    ‘There’s a thin line between love and hate.’

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 16:43 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)[/face]


    lijkt me een cool verhaal,spannend^^
    ik ga um eens even lezen(aa')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Enemies or love?

    Wanneer een tweeling naar Zweinstein gaat worden ze gescheiden door de sorteerhoed.
    Er ontstaan nieuwe vriendschappen, maar hellaas ook nieuwe vijanden.
    De zusjes worden totaal verschillend.

    .


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'