• Ik vroeg me af, wat jullie van Lady Gaga vinden?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De personage of haar muziek?

    Lady Gaga zelf vind ik een beetje, raar. Vooral haar stijl.
    Maar de muziek vind ik leuk, maar het is wel vooral dans muziek voor in disco's ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:31 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Geweldig, ze heeft lef en ze is een ware artieste!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nogal overdreven, nep, een aansteller. Ik heb altijd het idee dat ze aandacht te kort heeft en daarom zo doet.
    En ik vind er nogal sletterig.

    Ze kan op zich wel mooi zingen,voor een vrouw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hmm.. ik respecteer haar omdat ze zo uniek is (ook al heeft ze, zoals ze zelf ook zegt, veel van David Bowie en Queen etc. David Bowie vind ik echt awesome, en Queen zelfs awesommer, dus dat zit wel goed).
    Haar muziek is erg pakkend, maar vaak niet echt mijn smaak.

    Oh, weet je trouwens dat ze haar naam van het liedje "Radio GaGa" van Queen vandaan heeft? =) Ze is erg geinspireerd door mijn favoriete band, en dat vind ik kewl! ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:31 ]


    ars moriendi

    Papercut schreef:
    Geweldig, ze heeft lef en ze is een ware artieste!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Exercitus schreef:
    Nogal overdreven, nep, een aansteller. Ik heb altijd het idee dat ze aandacht te kort heeft en daarom zo doet.
    En ik vind er nogal sletterig.

    Ze kan op zich wel mooi zingen,voor een vrouw.

    Voor een vrouw? :8


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Awesome.


    hey kijk ik weet niks!

    Vultures schreef:
    (...)
    Voor een vrouw? :8

    Ik hu niet van vrouwen stemmen,9/10 keer vind ik ze niet mooi kunnen zingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Papercut schreef:
    Geweldig, ze heeft lef en ze is een ware artieste!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach, ik weet niet. Sommige dagen vind ik haar fantastisch en andere dagen vind ik haar gedrag weer overdreven en aandachtrekkerij (:.


    Olive

    ze is misschien wel knettergek maar ze heeft wel leuke liedjes.. zoals Paper Gangsta.. >die luister ik op dit moment xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Eerlijk?
    Een aandachtsgeile hoer die haar muziek verkloot door haar verfuckte clipjes en doet alsof ze zichzelf is maar eigenlijk gewoon roem wilt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Door Mama monster heb ik meer zelfvertrouwen
    Ze inspireert mij
    Door haar durf ik voor mijn eigen uit te komen
    Jullie vinden haar misschien raar ze is het ook Gaga betekent Gek
    Dus jullie hebben geen enkel excuus
    Ik zal haar blijven zoals zij bij mij doet

    Lady Gaga
    The Queen Of Music

    Little monster 4 Ever


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ze heeft dat talent, dat ga ik niet ontkennen. Maar ze is toch wel een apart geval. ;'D
    En ze is volgens mij minder gaga dan dat haar naam zegt aangezien ze héél goed weet waar ze mee bezig is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Over the top


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right