• ===oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker leeg hiero :']

    Odile - Slechte vampier.

    'Ik zou er ook niet vrijwillig voor kiezen,' grijns ik en staar net zoals Yue naar het plafond. 'Bovendien weet ik niet eens of het gaat werken.' Dan hoor ik haar vragen of hij mijn karakter ooit gelezen heeft. Een rilling schiet door mijn rug terwijl ik terugdenk aan het moment dat we weer in een gevecht verwikkeld waren en hij op een ijskoude toon zei: "Je verstopt iets." Ik zou willen dat ik het kon vergeten, maar helaas. En dan die nachtmerrie nog toen hij me terugbracht richting huis. Had hij me verdomme maar laten liggen, dan had hij daar nooit van geweten! Maar toch maakte die daad een ongelofelijke indruk op me.
    'Dat weet ik niet,' zeg ik als antwoord. Ze kijkt me wat gepuzzeld aan. 'Hij zei dat ik iets verborg.' Vervolgens haal ik mijn luchtig schouders op. 'Wie niet.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, de rest moet ook weer even komen :p

    Yue
    Ik kijk Odile aan. Het is duidelijk dat ze iets verbergt, daar heb je geen gave voor nodig. Maar ze heeft waarschijnlijk redenen om het voor zichzelf te houden. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig, maar ik wil niet dat ze zich gedwongen voelt om me over zichzelf te vertellen. "Ik niet. Maar ik heb ook niets te verbergen."

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"

    Odile - Slechte vampier.

    Ik glimlach even.
    'Dat is omdat je niks hébt om te verbergen.' Ik breng het op een manier die niet lullig zou moeten overkomen. Dan bekijk ik het bed waar op ik lig. 'Ik heb zo'n vermoeden dat hier minstens een miljoen stofmijtenlijkjes in zitten,' denk ik hardop. Wat een horrorscenario. Als kind had ik een hekel aan die verhalen van mijn moeder. Het was een manier die ervoor moest zorgen dat ik mijn beddengoed altijd verschoonde of luchtte.
    Ik trek een grijns en kom weer overeind.
    'Ik denk dat ik me maar eens even ga opfrissen. Beneden is een zwembad en de moeite waard om er een duik in te nemen,' glimlach ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan iemand even samenvatten? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue en Odile gingen jagen, waarbij Yue van streek raakte doordat Odile een jogger heeft verslonden. Yue ging terug naar het huis waardoor Odile even dacht dat ze ontvoerd was door iemand als Fjodor. Uiteindelijk vond ze haar in de verwoeste kamer waar ze even praatten over de optie om een karakteranalyse op Yue door Lew te laten doen en het feit van Gawyn van de aardbodem verdwenen is [Waar zit die gast überhaupt?]. Odile is nu in het zwembad zonder te weten dat Faith en Savoy er ook zijn. Lew legt zijn gatenplan uit aan Elif.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 15:04 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Danku 8D

    Ik heb geen flauw idee waar thestyxx is.. :(
    jammer genoeg.
    Niemand weet het, boemf oetsie,
    van de aardbodem verdwenen xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik hoop dat theStyxx weer eens online komt...

    Yue
    Ik ril als ze het over stofmijten heeft. Ik vond het altijd zo'n eng idee dat er beestjes in bedden zitten. Als ze begint over het zwembad klaart mijn gezicht op. "Klinkt goed! Ik zal even m'n bikini pakken." Ik heb uit de winkel een bikini meegenomen. Het bestaat uit een wit broekje en een wit haltertopje. Het is een mooie roomwitte kleur. Met dunne lijntjes staan er zwarte bloemen op. Ik vind altijd dat zwart en roomwit er erg chique uit zien. En bovendien heeft deze bikini toch wat vrolijks. "Liggen er bij het zwembad handdoeken?"

    Savoy
    Ik zie dat Faith er ook bij komt. "Niet te arm, gewoon te lui om te werken voor m'n geld. En voordat je het zegt, ik weet dat ik er een kan stelen. Maar daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. En wat is er mis met een boxer, right?"

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 16:48 ]

    Ze is nochtans nog online geweest vandaag :/ Vreemd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Echt?! Even haar berichten =DD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze had ook een tijdje een pcverbod :'] Met een beetje mazzel is ze binnenkort weer online.

    Odile - Slechte vampier.

    Met een stomverbaasd gezicht zie ik dat Yue een bikini tevoorschijn haalt. 'Vuile dief,' grijns ik en trek de deur open van mijn kamer, waar ik mijn zwemkledij op graaf.
    'Ja, ze hebben er handdoeken. En zelfs paskamers. Dit huis heeft eigenlijk een heleboel faciliteiten. Het verbaast me nog dat niemand hier ooit een Playstation of een Xbox heeft aangesloten. Maar goed, ik doe het voorlopig wel met mijn Mac en het zwembad.' We lopen de gang op richting een deur die naar de kelder leidt. 'Hier naar beneden,' zeg ik en trek de deur open. We dalen de trap af richting de kelder. Het ziet er misschien wat macaber uit, maar het zwembad is zeer stijlvol. Als ik beneden kom en mijn ogen over het bad glijden zie ik dat we niet alleen zijn. Ik blijf even stokstijf staan als ik merk dat Faith en Savoy zich hier ook aan het vermaken zijn. Verdomd water; het maskeert hun geur zodat ik hen niet meteen op heb gemerkt.
    'Jullie hier,' zeg ik met een toon die mijn zichtbaar slechter wordende humeur niet verbergt. Ik heb nu al zin om me om te draaien, maar een stem zegt: Odile, je laat je toch niet wegjagen door dat stel lafaards?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik bloos. "Ja nou, ik kan toch niet naakt gaan zwemmen." Samen met Odile loop ik naar beneden. Faith en de jongen die volgens mij Savoy heet liggen al in het zwembad. Ik merk dat Odile er niet blij mee is. "Eh.. Hoi." Dan kijk ik Odile aan. "We kunnen later terugkomen als je wilt..?"

    Savoy
    Ik merk dat Odile en een nieuwe vampier ook naar het zwembad lopen. Odile ziet er verrast uit als ze ons ziet, en niet al te blij. "Hallo." zeg ik en dan grijns ik naar Odile. "Het water is heerlijk, kom er ook in zou ik zeggen." Ik zie dat ze twijfelt. "Of ben je bang?" daag ik haar grijnzend uit.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde zwijgend naar Lew's doordachte idee en knikte toen lichtjes. ,,Hmm, goed bedacht en je kan wel eens gelijk hebben. Het valt te proberen, we hebben er niks mee te verliezen toch?'' ze keek naar Jamie en Dewi. ,,Alleen wij kunnen inderdaad niet die gaten zoeken, dat zullen jullie moeten doen.'' zei ze toen met haar blik op de twee mensenkinderen gericht.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jup, er is veel mis met je boxer.'' zei ze palgerig en grijnste, toen rook ze een onbekende, maar ook een bekende geur. Ze keek op en zag en odile en een onbekend meisje, ze tilde een wenkbrauw op.

    Dewi - Mens.
    Ze was inmiddels in een stoel gaan zitten en keek naar de rest. ,,Dus.. Er is een mogenlijkheid dat we weg komen..?'' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw terwijl ze het even liet doordringen. Als dat waar was dan had ze een kans om dus toch te overleven. Ze wiebelde met haar benen en dacht zwijgend na. Dat betekende, zoals Elif al zei, dat zij en Jamie dus alle grenzen af moesten zoeken opweg naar een gat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew keek Dewi doordringend aan, terwijl hij nonchalant tegen de tafel leunde. Hij hoopte uit de grond van zijn hart dat hij haar de teleurstelling kon besparen, maar de kans dat zijn plan zou werken was klein. Maar ja, nooit geschoten, altijd mis. 'Don't get your hopes up too high,' waarschuwde Lew serieus met een stem die alle speelsheid verloren was,'Ik weet niet of het waar is. Anyway. Elif en ik, en Gawyn als hij ooit nog op duikt, kunnen jullie helpen om hogere stukken te bereiken. We kunnen kijken of die grens als een koepel om het huis heen ligt, of echt een vierkant. Als we écht heel veel geluk hebben is er misschien een kans dat het gewoon 4 muren zonder dak zijn en we jullie er over kunnen gooien,' Hij zag Dewi's gezicht licht betrekken bij dat laatste. 'En vangen natuurlijk. En dan zijn jullie vrij om te gaan.' Hij zuchtte en zweeg even, zich realiserend dat ze nog héél wat werk voor de boeg hadden. 'En als dat niet werkt kunnen we proberen graven...' Vervolgde hij uiteindelijk, terwijl hij zijn verstand afspeurde naar andere mogelijkheden. So far, this was all he got.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik? Bang? Waar haalt dat scharminkel het lef vandaan!
    'Ik heb de eerloze martelaars van Jonah meegemaakt en dat drie dagen lang. Je denkt toch niet werkelijk dat ik, Odile Lavossa, bang voor je ben ben?' sis ik op een snijdende toon. Ik vraag me af of de naam Jonah hem iets zegt, maar het is een gevreesde clan die je niet tegen wil komen. Zonder verder een woord aan Savoy vuil te maken loop ik langs het tweetal heen, kleed me om in het pashokje en duik het water in. Als ik boven kom inspecteer ik mijn huid kort op oneffenheden. Over mijn lijf kan ik niet klagen. Ik ben redelijk slank en heb nooit last gehad van puisten of dergelijke. Ik heb dan ook geen enkele reden om me in bikini te schamen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Ik vrees dat het echt een koepel is.'' mompelde ze zachtjes en zuchtte. ,,Maar we kunnen denk het best gewoon eerst kijken of er nergens gaten zitten in het 'schild'.'' vertelde ze. ,,En als dat niet werkt kunnen we gaan nadenken over andere mogelijkheden.'' ze glimlachte flauwtjes.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jup, er is veel mis met je boxer.'' zei ze palgerig en grijnste, toen rook ze een onbekende, maar ook een bekende geur. Ze keek op en zag en odile en een onbekend meisje, ze tilde een wenkbrauw op.

    Dewi - Mens.
    Ze keek naar Lew die zei dat ze niet te veel moest verwachten. ,,Geen zorgen, ik weet dat de kans klein is dat ik hier wegkom.'' ze wierp kort een blik op het raam naar buiten en keek toen weer naar de rest. Dat er gaten in het systeem zaten leek haar nogal onlogisch, maar alles vanaf dat ze hier aankwam was onwerkelijk en leek niet echt. Dus misschien was het wel mogelijk en liep ze over een week weer ergens buiten deze villa rond.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.