• Ja, ik heb het over de nieuwe 'hit' van Enrique Iglesias. Ik vind het een beetje overdreven. Eigenlijk hebben dit soort teksten een slechte invloed op de opvoeding van kinderen. Ze vinden de deuntjes geweldig, en als ze die nadoen nemen ze de tekst mee over. Ze gaan dingen 'zingen' zonder bewust te zijn dat ze aan grof taalgebruik doen. Ze worden nieuwsgierig, en wat zeg jij als ouder als je kind vraagt wat 'Tonight I'm fucking you' betekend? x'd
    Wat vinden jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het echt een stom liedje en niet alleen door de tekst. Alles eraan steekt me tegen.

    Daar lig ik dus echt niet wakker van.(krul)


    effort never betrays you

    Square schreef:
    ...75% van de tekst van dit lied bestaat uit hetzelfde zinnetje. -.-


    Is dat niet alle top40 muziek tegenwoordig?

    January schreef:
    Daar lig ik dus echt niet wakker van.(krul)


    Same (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    RINGDINGDONG schreef:
    Sorry, maar ik vind wat jij zegt heel erg Amerikaans. Niet racistisch of gemeen bedoeld, maar die Amerikanen zijn meestal heel panisch hier over. En als de ouders het uitleggen zie ik geen probleem, hebben ze ook meteen een aanleiding om iets uit te leggen.
    En kinderen vragen echt niet naar die betekenis. Zolang ze maar kunnen blèren en dansen.


    zolang ze maar kunnen blèren,
    dus ze raken wel gewend aan het te zeggen, dus wanneer ze achter de betekenis komen, is iets al veeeel normaler. Dus wanneer je bijv. miss zo'n player/loverboy soort song hebt, en jongens vinden die lied harstikke geweldig, etc. etc. etc., tel maar verder op


    Ligt and Darkness are both very different..

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Is dat niet alle top40 muziek tegenwoordig?

    Nee, niet alle nummers.

    Oke ik ga 'm toch maar eens luisteren, nu maar hopen dat ik geen spijt krijg dat ik X-RX uitzet.
    & Hij valt op zich wel mee, lekker dansbaar in de club. Maar heb persoonlijk toch wel wat stevigers.
    En X-RX gaat weer aan :Y)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 12:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ja inderdaad, dat lied zou verboden moeten worden vind ik. Zo gaat elk liedje wel weer verder..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    op youtube is het tonight i'm fucking you.
    maar tmf, radio etc is het tonight im loving you. (:
    dat was net zoals met : sexy chic, en sexy bitch.
    sexy bitch mocht niet op radio, tmf enzo. maar daarom werd het sexy chic. (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 12:51 ]


    Life is a beautiful struggle

    ik had eens een liedje met een hele leuke beat, maar op een gegeven moment werd er gerapt (helaas), maar goed ik negeerde dat maar en luisterde door. Maar ik kon de tekst niet verstaan, liet ik het eens aan mam horen, en die keek echt zo van: dit is een leuk lied..... maar uhm vind je de tekst niet een beetje.....

    xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Moeten ze die kinderen maar niet naar de radio laten luisteren?
    ;p
    Ik zing het nu ook de hele dag, en mijn broertje vond het wel geinig en nu zingt iedereen in huis het, vader en moeder ook (;
    Tonight I'm fucking youuuuu

    Ik vind dat het een leuke deuntje heeft(:


    Me so good.

    Rickjuh schreef:
    ja inderdaad, dat lied zou verboden moeten worden vind ik. Zo gaat elk liedje wel weer verder..

    Zo kan je de hele top 40 wel gaan verbieden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind censuur een beperking van creativiteit en een verbod op vrijheid van meningsuiting :)

    Same.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Onzin. What about Ceelo Green (ofzo) en Lily Allen met hun "Fuck You"?


    ars moriendi

    Er is ook een liedje "I Just Had Sex". --" Die liedjes van tegenwoordig slagen werkelijk nergens meer op. Ik haat de muziek van nu echt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dit had ik niet achter hem gezocht (N)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.