• Piépzs.
    Khad daarnet een topic voor een nieuwe naam. Deze is voor een nieuwe serie.. Hebben jullie soms een idee voor een nieuwe seriee? Ik heb al mijn andere serie's gewist en ga nu dus aan een nieuwe beginnen. Ik heb alleen een idee nodig waarrond ik zou kunnen schrijven..
    Help?


    Reaching for something in the distance_

    nauw ik verwijderde net al mijn series.. ik geef mijn ideen aan jouw vn die series.

    1. De zus van Georg word verliefd op Tom
    2. Tokio Hotel is een meisjesband en Bill&co zijn de fans.
    3. Een katholiek meisje dat zwaar opgevoed is. Word betrapt door haar vader als ze een relatie heeft met een niet-katholieke jongen, ze vlucht en ontmoet Tokio Hotel.


    *He's the one.

    Uhmm ronde een film ofzo? Paar voorbeelde

    -Grease
    -Titanic
    -A Cinderella Story
    -...

    Of uhmm modeshows ofzo.

    Meer weten, just ask ^^ 'k stuur een pb'tje dan <3

    nauw ik verwijderde net al mijn series.. ik geef mijn ideen aan jouw vn die series.

    1. De zus van Georg word verliefd op Tom
    2. Tokio Hotel is een meisjesband en Bill&co zijn de fans.
    3. Een katholiek meisje dat zwaar opgevoed is. Word betrapt door haar vader als ze een relatie heeft met een niet-katholieke jongen, ze vlucht en ontmoet Tokio Hotel.


    Bedankt voor je ideeën, die derde vind ik wel leuk.


    Reaching for something in the distance_

    Uhmm ronde een film ofzo? Paar voorbeelde

    -Grease
    -Titanic
    -A Cinderella Story
    -...

    Of uhmm modeshows ofzo.

    Meer weten, just ask ^^ 'k stuur een pb'tje dan <3


    Hoe meer ideeën, hoe meer keuze, hoe beter dus! ^^ (Ik stond vandaag op en ik dacht, ik ga eens lekker veeleisend doen vandaag, Phahha :P)


    Reaching for something in the distance_

    x'D


    *He's the one.

    Uhmm of uhmm

    Over een groepje TH-lovers en TH-haters die tegen elkaar strijden enzoo en dat al die TH-lovers worden knock-out geklopt en dat er dan de tourbus van TH nét op dat moment -Toevallig toch- voorbij rijd enzoo

    [/inspiloos]

    Uhmm of uhmm

    Over een groepje TH-lovers en TH-haters die tegen elkaar strijden enzoo en dat al die TH-lovers worden knock-out geklopt en dat er dan de tourbus van TH nét op dat moment -Toevallig toch- voorbij rijd enzoo

    [/inspiloos]


    Haha, ik heb dat eens gedroomd! Hoe Hilarisch! :P


    Reaching for something in the distance_

    Omg :P Da's wel cuuwl :P