• Meisjes,

    ik wil aan de hand van jullie hulp de ultieme TH - Quizlet schrijven. Daarom moeten jullie een beetje vertellen hoe jullie willen dat hij er gaat uitzien. Bv.:veel of weinig drama? Een problemenkind of niet? TH onmiddellijk meedoen of niet? Zo'n dingen. Verzin er zelf nog vragen bij die me kunnen helpen, en POST ZE!



    LENA. <3

    Hmm als ik mijn eigen series te zien hadden mensen hier leven veel drama waarin TH de perfecte redder is. Ik vind het persoonlijk leuker om Th er pas later te laten inkomen, maar om het te schrijven is het mss gemakkelijker om Th er al onmiddellijk te laten in meedoen..
    Leuk idee! x)


    Reaching for something in the distance_

    Hmm als ik mijn eigen series te zien hadden mensen hier leven veel drama waarin TH de perfecte redder is. Ik vind het persoonlijk leuker om Th er pas later te laten inkomen, maar om het te schrijven is het mss gemakkelijker om Th er al onmiddellijk te laten in meedoen..
    Leuk idee! x)




    Jep, inderdaad: het is makkelijker dat TH gewoon al in het leven van het personage zit, maar vaak is het mooier als ze de redder komen spelen en er later in komen! ^^


    LENA. x

    (...)



    Jep, inderdaad: het is makkelijker dat TH gewoon al in het leven van het personage zit, maar vaak is het mooier als ze de redder komen spelen en er later in komen! ^^


    LENA. x


    Dat zou ik ook doen als ik jou was, zo'n probleemkindje en die krijgt ineens een hele groot probleem en dan komt langzamerhand TH erin.. You know? Maar wel een goed idee! (Y)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...