• Titel spreekt voor zich.
    Geesje is benieuwd :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als iemand een emo probeert te zijn, maar het lukt niet. Of diegene doet het fout. Ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als diegene er zo uitziet. You're a disgrace to the Uberemo!


    No growth of the heart is ever a waste

    iemand in mijn klas is wemo... ze draagt zwarte kleren, oké, maar daar houdt het mee op.
    en ze luistert rnb, verafschuwt wat hard is...
    ik vind iemand wemo als hij of zij dat doet om het anders zijn, en niet uit overtuiging voor de stijl.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    1) Als het persoon zijn haar overdreven en lelijk gaat touperen.
    2) Als het persoon stereotype 'emo-foto's' gaat maken.
    3) Als het persoon zich expres depressief gaat gedragen (door middel van aandacht zoeken bijvoorbeeld) en/of zichzelf expres gaat snijden.
    4) Als het persoon alleen maar van die kleding gaat kopen dat 'emo' is, wat het dus eigenlijk helemaal niet is. 'emo'(kinderachtig spul)-accessoires tellen hierbij ook mee. (':
    5) Als het persoon zichzelf emo noemt.

    Dit vind ik.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 17:56 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Mensen die om de vijf seconden gaan zeggen; Ik ga mezelf snijden. Of mensen die steeds zeggen; Ik ben emo.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb daar niet echt een definitie bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poseidon schreef:
    1) Als het persoon zijn haar overdreven en lelijk gaat touperen.
    2) Als het persoon stereotype 'emo-foto's' gaat maken.
    3) Als het persoon zich expres depressief gaat gedragen (door middel van aandacht zoeken bijvoorbeeld) en/of zichzelf expres gaat snijden.
    4) Als het persoon alleen maar van die kleding gaat kopen dat 'emo' is, wat het dus eigenlijk helemaal niet is.
    5) Als het persoon zichzelf emo noemt.

    Dit vind ik.


    Amen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ZeroGravity schreef:
    iemand in mijn klas is wemo... ze draagt zwarte kleren, oké, maar daar houdt het mee op.
    en ze luistert rnb, verafschuwt wat hard is...
    ik vind iemand wemo als hij of zij dat doet om het anders zijn, en niet uit overtuiging voor de stijl.


    Zulke mensen zijn raar :3 haha


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    FCBarcelona schreef:
    Ik heb daar niet echt een definitie bij.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Poseidon schreef:
    3) ) en/of zichzelf expres gaat snijden.


    Waar slaat dat op? Wat heeft dat met Emo te maken, laat staan Wemo.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Waar slaat dat op? Wat heeft dat met Emo te maken, laat staan Wemo.

    Dus jij weet niet wat de 'mainstream' als eerste bedenkt bij emo's? Daar slaat dat dus op.


    your eyes are like stars in the night.

    O ja, en een meisje waarbij ik vroeger bij in de klas zat, ging zich met een schaar snijden in de klas om medelijden te krijgen. Echt heel triest.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dus jij weet niet wat de 'mainstream' als eerste bedenkt bij emo's? Daar slaat dat dus op.


    Juist? Dus dan ben je 'wemo' volgens jou? Ik had het niet over de mainstream. Niemand zal zichzelf expres gaan snijden om zichzelf 'emo' te voelen.

    Dat is moeilijk uit te leggen eigenlijk, bij mij is 'wemo' iemand die gewoon 'emo' is omdat de anderen het ook zijn, of er gewoon als een mislukte 'emo' eruit ziet, of bij sommige gevallen ook de mensen die ermee stoefen dat ze 'emo' zijn (ja, zo'n mensen bestaan o.o)


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    1) Als het persoon zijn haar overdreven en lelijk gaat touperen.
    2) Als het persoon stereotype 'emo-foto's' gaat maken.
    3) Als het persoon zich expres depressief gaat gedragen (door middel van aandacht zoeken bijvoorbeeld) en/of zichzelf expres gaat snijden.
    4) Als het persoon alleen maar van die kleding gaat kopen dat 'emo' is, wat het dus eigenlijk helemaal niet is. 'emo'(kinderachtig spul)-accessoires tellen hierbij ook mee. (':
    5) Als het persoon zichzelf emo noemt.

    Dit vind ik.

    Dat snijden vindt ik zo kansloos. Sorry hoor, dat is mijn mening en ik ga ook niet met mensen in discussie maar dat snijden vind ik echt onwijs kansloos en aandachttrekkerij.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.