• Hey!!
    Ok, eerst het goede nieuws, mijn 3 schatten doen het heel goed. Kiano is ondertussen al 2 jaar en Sibel en Xana zijn bijna 3 maanden oud en het gaat heel goed met hun. Nu het slechte nieuws, mijn vriend en ik waren al 3 en een half jaar samen waarvan we 2 jaar verloofd waren. En enkele maanden geleden liep het plots fout. Hij werd verliefd op G., ik wist al langer dat er iets speelde tussen hen, maar ineens verliet hij me voor haar =( Nu zijn we bijna 1 maand verder en het is dus niets geworden tussen hem en G. En hij wil dus graag dat ik terug bij hem ga wonen in 'ons' huisje. Maar ik voel me verraden en hoewel iedereen zegt dat ik het moet doen, weet ik het niet. Hij heeft me zomaar laten vallen en omdat het dan niet lukt wil hij me terug, ik voel me een tweede keus.
    Wat moet ik nu?
    Wat denken jullie ervan?


    Help me please?!?!
    Xx (K)
    Shana, Kiano, Soleille, Sibel en Xana

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 19:25 ]

    Misschien moet je nagaan of je echt van hem houdt, want dat zou weleens kunnen helpen. Ik zou ook duidelijk hem aangeven dat als hij nog een keer zoiets zou doen, dat het dan wel over is - als je dat vindt natuurlijk. (:
    Succes!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk eerlijk gezegd dat het een opvlieger was. Uiteindelijk merkt hij dat jij toch echt degene bent waarmee hij verder wilt en komt hij terug met hangende pootjes. Wat hij heeft gedaan, is natuurlijk echt heel erg, maar misschien kunnen jullie eens een goed geprek hebben.


    Your make-up is terrible

    Logisch dat je je een tweede keus voelt.
    Wat hij je heeft geflikt, is niet niks. Daarentegen, uit jouw verhaal maak ik op dat jullie heel gelukkig waren!
    Het ligt natuurlijk aan de manier waarop hij je terug wilt. Doet hij er heel nonchalant over dan zou ik er wel drie keer over nadenken voordat ik terug zou gaan. Wanneer hij aantoont dat hij spijt heeft is het een ander verhaal, dan is het 'gemakkelijker' om terug te gaan.

    Ik ga natuurlijk niet zeggen wat je moet doen.(; Denk er in ieder geval goed over na! Succes ermee.


    Stop existing and start living.

    Ik vind het heel logisch dat je je een tweede keus voelt. Maar als je echt van hem houdt, dan zou ik hem wel vergeven. Vergeven, niet vergeten. Heb samen een goed gesprek.
    Het is voor jullie natuurlijk wel anders, omdat jullie kinderen hebben samen. Ik vind dat een kind met 2 ouders moet opgroeien, zolang het natuurlijk goed gaat tussen de ouders. Neem dat mee in je achterhoofd, maar het blijft jou beslissing (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Praat eerst goed met hem en geef aan dat je je een tweede keus voelt.
    Als hij zoals blubber zegt nonchalant doet, zou ik er toch nog eens goed over nadenken.
    Denk ook aan de kids, als jullie terug bij elkaar komen zorg dan dat alles goed uitgepraat is zodat er niet teveel ruzie over dat onderwerp komen.

    Succes

    Volgens mij ben ik de enige die dit onvergeeflijk vindt. Ik zou het hem nooit vergeven, eigenlijk. Nou wel vergeven, maar ik zou hem niet terugnemen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zou hem sowieso laten merken dat je het écht niet leuk vind, en dat je je tweede keus voelt. Zelf zou ik niet naar zo'n jongen terug gaan. Hij heeft jou en je kindjes in de steek gelaten, en als je nu toegeeft aan hem word het wel lekker makkelijk. Straks gaat ie vaker dit soort dingen doen omdat ie denkt dat jij toch alles pikt, en dan voel jij je alleen maar kutter.
    Misschien, omdat je toch alleenstaande moeder bent, dat je hem toch nog één enkele kans geeft, maar dan zou ik tegen m zeggen dat je het alleen doet voor de kinderen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    In jouw situatie had ik hem wel teruggenomen.. Ik ben sowieso wel een type die mensen een tweede kans geeft.


    Life is hard and then we die

    Qlimax schreef:
    Ik zou hem sowieso laten merken dat je het écht niet leuk vind, en dat je je tweede keus voelt. Zelf zou ik niet naar zo'n jongen terug gaan. Hij heeft jou en je kindjes in de steek gelaten, en als je nu toegeeft aan hem word het wel lekker makkelijk. Straks gaat ie vaker dit soort dingen doen omdat ie denkt dat jij toch alles pikt, en dan voel jij je alleen maar kutter.
    Misschien, omdat je toch alleenstaande moeder bent, dat je hem toch nog één enkele kans geeft, maar dan zou ik tegen m zeggen dat je het alleen doet voor de kinderen.

    Nou, het klinkt mischien stom, maar ik zou het zeker niet alleen voor de kinderen doen :S dan heb ik nog liever dat ze zonder vader moeten opgroeien als dat ze hun vader om de zoveel tijd even kwijt zijn omdat het zo moeilijk loopt tussen hem en mij... :S

    vaak is het zo dat wanneer iemand vergeven wordt iemand zijn eigen fout dan juist beseft waardoor die heel trouw verder zal blijven.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Pirates schreef:
    Misschien moet je nagaan of je echt van hem houdt, want dat zou weleens kunnen helpen. Ik zou ook duidelijk hem aangeven dat als hij nog een keer zoiets zou doen, dat het dan wel over is - als je dat vindt natuurlijk. (:
    Succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn mening: Ik zou hem niet terugnemen hoor. Inderdaad, ik zou me net 2e keus voelen.


    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 13:28 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    stel voor om een tijdelijke break en kijk dan of jullie nog wel echt van elkaar houden en ga weer met hem 'daten'


    Keep calm, fake a smile and move on

    Ik ben iemand die té snel vergeeft, en dan de fouten van die persoon vergeet..

    Ik zou met hem gaan daten en kijken of het nog werkt tussen jullie?


    Me so good.