• oké, ik weet niet of hier al topics van zijn, maar ik was gewoon eens nieuwsgierig hoe je eigenlijk hier op quizlet terecht bent gekomen, want je gaat toch niet achter je computer zitten met de gedachten... hmm... quizlet... klinkt wel leuk.. zal ik eens gaan intypen....
    ik persoonlijk zocht plaatjes voor mijn achtergrond en kwam toen op een quiz terecht.. ik heb hem gemaakt en vond dat wel leuk... en toen wou ik dat ook doen. Dus zo zat dat bij mij... en jullie???

    *kuch kuch* door MissWanda
    ze haalde me over *kuch*

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 17:01 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    ik zocht een plaatje :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geeeen idee meer.
    Maar het was ook toevallig, zoals bij jou


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MissAthena schreef:
    *kuch kuch* door Hestia
    ze haalde me over *kuch*

    kristy weet je nog steeds niet dat mijn naam verandert is?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zocht een justinbieber foto want die had ik nodig voore en vriendin. en toen scrolde ik naar beneden en zag een hoofdstukje en die begon ik te lezen en werd zo verslaafd maar pas 3 maanden later wist je dat je een account kon maken lol

    Ik zocht een plaatje van Tokio Hotel en kwam hierop uit. Ik had het eerste jaar geen account maar besloot toch een account aan te maken. En dat was in 2007.

    Billusion schreef:
    Ik zocht een plaatje van Tokio Hotel en kwam hierop uit. Ik had het eerste jaar geen account maar besloot toch een account aan te maken. En dat was in 2007.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja ook heel toevallig,
    toen ik een plaatje opzocht!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    door een vriendin van mij xD -Boing- xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Een vriendin stuurde op hyves een paar onzinnige quizzen van Q. Die ben ik gaan doen en toen ben ik ook stories gaan lezen. Een maand later maakte ik pas een account.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zoals jij zegt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Door een vriendin. Toen ben ik gestopt, en zij ook, en later begon zij er weer mee en ik ook weer. Inmiddels is zij er eigenlijk nooit meer, maar ik wel dagelijks. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Door een vriendin :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik weet het niet meer. Maar volgens mij door een vriendin van mij (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zocht een vragenlijst voor iets, toen ik ziek was. Kwam ik plots op een geweldige site met allemaal Quizen. Na een paar dagen was ik zo verslaaft dat ik me aanmeldde. Ik ontdekte de stories en daardoor mijn talent. Nu ben ik al een tijdje erg verslaafd (H)


    Happy Birthday my Potter!