• Hoi,

    ik heb nu een half jaar les van een hele leuke lerares. Ze is vriendelijk, opgewekt en af en toe een beetje gek, maar op een goede manier, wat ik zeker aan haar mag.
    Maar daarvoor post ik dit niet. Ik vertel wel even het hele verhaal:

    In het begin, toen ik haar voor het eerst zag vond ik haar gewoon heel aardig, gewoon, leuk mens.
    Maar toen, na een maand, werd ik vreselijk onrustig als ik bij haar was in de les. Ik voelde me er niet lekker bij, en ook s'nachts in bed lag ik nog uren te woelen met een heel onrustig gevoel.
    Toen, een week later, was het bijna helemaal over. De volgende dag vroeg een klasgenoot of ze de proefwerken had nagekeken, en toen zei ze dat dat nog wel even kon duren, aangezien ze net verhuisd was. Dat verklaarde meteen die stress.
    Zo heb ik nog wel eens wat gemerkt aan haar, maar niet zo erg als bij de verhuizing.
    Verder valt het me ook wel op dat ik eigenlijk tijdens de les nauwelijks met haar hoef te praten; we snappen elkaar wel.
    BV:
    Ik wil een beurt, we kijken elkaar aan en ik weet meteen of ik mag, en welke opdracht ik dat doe. Hoe? Geen idee, maar tot nu toe klopte het altijd.

    Misschien denk je nu, oké, misschien is er een klik tussen jullie. Dus?

    Nou, ik vraag me af of iemand anders dit ook eens heeft gehad. Voor mij is dit helemaal nieuw, dus ik vraag me echt af of ik nou zo'n gevoeligerd ben, of dat er echt een soort van "connectie" met haar heb. Ben ik de enige? Is er iemand die er over mee kan praten?

    -Xx-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je kan wel een soort band hebben.
    Ik heb ook eens rare connecties gehad zoals jou. [Wakker worden van de keelpijn op exact hetzelfde uur als mijn meter, ook van de keelpijn. Wakker worden als mijn vriendin haar stiefma weeën krijgt, opnieuw wakker worden als ze bevalt.]
    Je kan altijd bij me terecht, hoor, haha :'D
    Meestal is het gewoon raar als je het achteraf hoort, maar profiteer ervan, zou ik zeggen. Ik beschouw het best wel als iets speciaals en je krijgt het niet bij iedereen (:


    Has no one told you she's not breathing?

    wees blij met zo'n connectie...
    maar het kan zijn dat je dus een sterke band met iemand hebt


    Keep calm, fake a smile and move on

    Ik heb ook een hele goede band met een lerares van mij gehad, toen ik nog op de middelbare school zat. Ik ben zelfs met haar naar een concert geweest.:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je kan een soort band hebben.
    Ik en m'n nicht hebben vaak op hetzelfde moment een verkoudheid, hoofdpijn, buikpijn ofzo. En vorig jaar vielen we op dezelfde dag van de trap. Zij bij haar thuis en ik op school.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Uhm val je op je lerares.?

    @CupCakeMe
    Nee, ik heb het wel over een vriendschappelijke klik ;)
    Ik heb alleen nu nog een probleem; ik ga naar een andere school, omdat ik me op deze niet goed thuisvoel, en nu ben ik bang dat ik haar meer ga missen dan ik verwacht.
    Want zoiets wil ik toch onderbouwen, ik bedoel, dit heb ik echt verder nog nooit meegemaakt, maar alleen al als ik ziek ben op een dag dat ik les van d'r heb zit ik al chagrijnig te wezen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.